Drillo Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Drillo, jeg skrev et innlegg der jeg valgte samme tilnærming som deg ved å sette ting helt på spissen og dra det ut til det ekstreme. Dette gjorde jeg nettopp for å vise at det ikke nytter å ha en slik A4-oppfatning... 8502159[/snapback] Jeg generaliserte, ja. Men holdt meg til temaet: Er rosa femi eller ikke? Selvsagt er ikke alle som bruker rosa plagg sossete vestkantgutter med et feminint vesen, men jeg tenker fort den tanken når jeg ser en fyr i rosa pikét. Hvor mange damer jeg drar og hvor macho jeg er har ingenting med saken å gjøre. Ikke hvorvidt man drar damer eller ei heller. Damer i dag liker litt femi gutter. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 rosabølgen er noe av det værste jeg har sett! hvorfor er det så in å se stygg ut med rosa?! i don get it! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 I'm pink baby, I'm pink. Folk må da få gå med det de vil. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Kommer vel helt ann på hvor i landet du bor om rosa er gangbar farge for gutter eller ikke. Det bli absolutt sett ned på i miljøet mitt, men jeg har en fønky rosa skjorte eller to, skulle jeg tro. Dette er naturligvis i ren ironi, og folk som kjenner meg oppfatter jo dette, men personlig synes jeg ikke at rosa er en farge gutter bør bruke for ofte... Men så er ikke jeg noe A4 menneske heller, da Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 ikkje gå i rosa dress til komfirmansjonen for eksempel 8500853[/snapback] Haha, du må ha noen slags underforstått genialitet, rosa dress må bli bra! Bror min skal få seg rosa dress til komf, det skal jeg sørge for Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har noen rosa t-skjorter, ja. Ser ikke noe galt i det. At fargen forbindes med femininitet, kan jeg forstå, men homofili?? Aldri i verden! Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Har noen rosa t-skjorter, ja. Ser ikke noe galt i det. At fargen forbindes med femininitet, kan jeg forstå, men homofili?? Aldri i verden! 8505316[/snapback] Mange homoer går i rosa, da! Sinnataggen ble nettopp malt rosa, forresten. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har noen rosa t-skjorter, ja. Ser ikke noe galt i det. At fargen forbindes med femininitet, kan jeg forstå, men homofili?? Aldri i verden! 8505316[/snapback] Mange homoer går i rosa, da! Sinnataggen ble nettopp malt rosa, forresten. 8505322[/snapback] Og derfor skal alt som er rosa forbindes med homofili? Kan male deg rosa, så skal vi se om du ikke begynner å like gutter, du også. Er sikker på at Sinnataggen føler seg sinnssykt homo nå. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Har noen rosa t-skjorter, ja. Ser ikke noe galt i det. At fargen forbindes med femininitet, kan jeg forstå, men homofili?? Aldri i verden! 8505316[/snapback] Mange homoer går i rosa, da! Sinnataggen ble nettopp malt rosa, forresten. 8505322[/snapback] Og derfor skal alt som er rosa forbindes med homofili? Kan male deg rosa, så skal vi se om du ikke begynner å like gutter, du også. Er sikker på at Sinnataggen føler seg sinnssykt homo nå. 8505347[/snapback] Hvis DU maler meg rosa, er det jo juks. Men hvis jeg selv dresser meg opp i rosa, ber jeg om å bli sett på som ørlite grann femi. Sinnataggen er homo! :!: Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvis DU maler meg rosa, er det jo juks. Men hvis jeg selv dresser meg opp i rosa, ber jeg om å bli sett på som ørlite grann femi. Sinnataggen er homo! :!: 8505372[/snapback] Men hvis du kler deg opp i så mye rosa, er du ikke redd for å bli sjekket opp av noen homser, hvis du mener det er et tegn på homofili? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Hvis DU maler meg rosa, er det jo juks. Men hvis jeg selv dresser meg opp i rosa, ber jeg om å bli sett på som ørlite grann femi. Sinnataggen er homo! :!: 8505372[/snapback] Men hvis du kler deg opp i så mye rosa, er du ikke redd for å bli sjekket opp av noen homser, hvis du mener det er et tegn på homofili? 8505385[/snapback] Det er ikke tegn på homofili, akkurat. I dag er gutta blitt så femi av seg. Det er in å være femi, myk mann. Kosegutt med pannebånd og langt hår, sminke og hele pakka. Jeg har blitt sjekket opp av homofile ved flere anledninger. Tør ikke tenke på antall henvendelser jeg ville fått om jeg hadde hatt rosa klesstil. Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvis DU maler meg rosa, er det jo juks. Men hvis jeg selv dresser meg opp i rosa, ber jeg om å bli sett på som ørlite grann femi. Sinnataggen er homo! :!: 8505372[/snapback] Men hvis du kler deg opp i så mye rosa, er du ikke redd for å bli sjekket opp av noen homser, hvis du mener det er et tegn på homofili? 8505385[/snapback] Det er ikke tegn på homofili, akkurat. I dag er gutta blitt så femi av seg. Det er in å være femi, myk mann. Kosegutt med pannebånd og langt hår, sminke og hele pakka. Jeg har blitt sjekket opp av homofile ved flere anledninger. Tør ikke tenke på antall henvendelser jeg ville fått om jeg hadde hatt rosa klesstil. 8505423[/snapback] hahaha Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Hvis DU maler meg rosa, er det jo juks. Men hvis jeg selv dresser meg opp i rosa, ber jeg om å bli sett på som ørlite grann femi. Sinnataggen er homo! :!: 8505372[/snapback] Men hvis du kler deg opp i så mye rosa, er du ikke redd for å bli sjekket opp av noen homser, hvis du mener det er et tegn på homofili? 8505385[/snapback] Det er ikke tegn på homofili, akkurat. I dag er gutta blitt så femi av seg. Det er in å være femi, myk mann. Kosegutt med pannebånd og langt hår, sminke og hele pakka. Jeg har blitt sjekket opp av homofile ved flere anledninger. Tør ikke tenke på antall henvendelser jeg ville fått om jeg hadde hatt rosa klesstil. 8505423[/snapback] hahaha 8505504[/snapback] Skolebrød er godt, det. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det er ikke tegn på homofili, akkurat. I dag er gutta blitt så femi av seg. Det er in å være femi, myk mann. Kosegutt med pannebånd og langt hår, sminke og hele pakka. Jeg har blitt sjekket opp av homofile ved flere anledninger. Tør ikke tenke på antall henvendelser jeg ville fått om jeg hadde hatt rosa klesstil. 8505423[/snapback] Jeg veit ikke helt hvor du bor, men det er overhodet ikke representativt for østkanten, iallfall. Og østkanten skal tas med som en del av byen. Og jeg er enig i at moter er teite, men ikke at det i seg selv er teit for gutter å kle seg i rosa, ha langt hår med bånd i og bruke sminke. Vel, er vel bare hyggelig å bli sjekket opp av homofile. Om de ikke gir seg etter at du har fortalt at du er streit, derimot, kan det være ekkelt. Ta det som et kompliment. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Jeg tar det som et tegn på at jeg ser homo/femi ut. Når jeg blir sjekket opp av flere homser enn damer, har man ikke hatt en bra bytur. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg tar det som et tegn på at jeg ser homo/femi ut. Når jeg blir sjekket opp av flere homser enn damer, har man ikke hatt en bra bytur. 8505556[/snapback] Altså, det går ikke an å kle seg så man ser ut som om man er homofil. Homofili er utelukkende en psykisk greie, selv om det jo er et par ørsmå fysiske forskjeller. Homoklær finnes egentlig ikke. Ingen av mine homofile venner oppfyller noen av de "kravene" til homseklær, så det nytter ikke for noen å sjekke opp folk utifra hva de har på seg og til enhver tid gjette riktig. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg tar det som et tegn på at jeg ser homo/femi ut. Når jeg blir sjekket opp av flere homser enn damer, har man ikke hatt en bra bytur. 8505556[/snapback] Altså, det går ikke an å kle seg så man ser ut som om man er homofil. Homofili er utelukkende en psykisk greie, selv om det jo er et par ørsmå fysiske forskjeller. Homoklær finnes egentlig ikke. Ingen av mine homofile venner oppfyller noen av de "kravene" til homseklær, så det nytter ikke for noen å sjekke opp folk utifra hva de har på seg og til enhver tid gjette riktig. 8505597[/snapback] Finnes ikke homseklær? Hvor har du det fra? Man må ikke gå i homoklær fordi man er homo, men det er MANGE klær som tilsier at man er homo. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Finnes ikke homseklær? Hvor har du det fra? Man må ikke gå i homoklær fordi man er homo, men det er MANGE klær som tilsier at man er homo. 8506904[/snapback] Nevn konkrete eksempler på klær som utelukkende kan definere en homofil legning, så skal jeg tro deg! (Pride-klær og klære med påskrift a la "Sorry, ma'am, I'm gay", "I <3 men", "I'm gay", "Skeiv" etc. teller selvsagt ikke). Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Klær gjør ikke noen homofile. Men det er jo allmenn kunnskap at mange homofile ofte kler seg i mer feminine klær og farger. Noe jeg har null problem med. Menn kan kle seg akkuratt som de vil, uansett om det er rosa, grønn eller blå. Ta på deg det du syntes du er fin i og det du er komfortabel med. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Finnes ikke homseklær? Hvor har du det fra? Man må ikke gå i homoklær fordi man er homo, men det er MANGE klær som tilsier at man er homo. 8506904[/snapback] Nevn konkrete eksempler på klær som utelukkende kan definere en homofil legning, så skal jeg tro deg! (Pride-klær og klære med påskrift a la "Sorry, ma'am, I'm gay", "I <3 men", "I'm gay", "Skeiv" etc. teller selvsagt ikke). 8509359[/snapback] Jeg driter i om du tror meg nå. Har du ennå ikke skjønte tankegangen, kan du like godt la være å skjønne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå