jacoP Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Synes rosa er knall farge.. Spesielt sammen med svart.. Meg på min bursdagsfest for 4 år siden.. hehehe... Jeg overdrev med vilje, altså.. 8411965[/snapback] Jeg er ikke så glad i slik knæsjrosa, men det der var forhåpentlig bare tull Liker best å kombinere lys rosa med hvitt, hvis jeg bruker rosa Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Hadde en hvit t-skjorte med Sandra L Haugen-signatur på("største "artisten som har besøkt Bømlo på år og dag), men etter en mislykket vask ble den rosa, og nå brukes den mye mer. Lenke til kommentar
pr1nc3ss Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 rosabølge....? Kjenner mange gutter som kler seg i rosa, kan virke litt femi til tider men egentlig så tenker jeg ikke så mye over det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Synest ikkje rosa er så fint eg, passar mykje betre på jenter. Sjølvsagt er mykje av grunnen til det at rosa er "jentefargen", er faktisk ein av få fargar eg ikkje kan tenke meg å gå med. Detaljar og delar av plagg i rosa går fint, men ikkje alt. Pink is the new black. 8402703[/snapback] Så det neste blir "gothfolk" vandrande rundt i sjokkrosa klær? Endret 18. april 2007 av Zeph Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Svakt rosa skjorte til en gjennomført stil ser jeg ikke noe problem i, men mer enn det blir for mye. Rosa genser/bukse på gutter kvalifiserer til pisking i offentlighet Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Jeg har rosa gensere. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 I'n not a fan og har vel et litt anstrengt forhold til rosa. Ikke en farge som jeg ville brukt. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Folk er fortsatt på det stadiet hvor man deler opp i jente- og guttefarger, ja Bruker ikke veldig mye rosa, har en t-skjorte og en v-genser... Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 27. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Sinnataggen ble malt rosa forleden, som en følge av rosabølgen. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Rosa er for jenter og homser. Punktum. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Rosa er for jenter og homser. Punktum. 8488843[/snapback] Talentløst, ubegrunnet innlegg. Hvis du er av den oppfatning at man er homofil hvis man ikler seg rosa klesplagg, oppfordrer jeg på det sterkeste å oppsøke en psykolog. Eller i det minste gi meg en saklig forklaring på hvordan min seksuelle legning skal være bestemt av den lyserosa Peak T-skjorten jeg bærer for øyeblikket? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 27. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Rosa er for jenter og homser. Punktum. 8488843[/snapback] Talentløst, ubegrunnet innlegg. Hvis du er av den oppfatning at man er homofil hvis man ikler seg rosa klesplagg, oppfordrer jeg på det sterkeste å oppsøke en psykolog. Eller i det minste gi meg en saklig forklaring på hvordan min seksuelle legning skal være bestemt av den lyserosa Peak T-skjorten jeg bærer for øyeblikket? 8488930[/snapback] Han har ikke sagt at du blir homo av å gå i rosa, bare at rosa er for jenter og homser. I vår del av verden forbindes rosa med det feminine. Punktum. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 I vår del av verden forbindes rosa med det feminine. Punktum. 8488981[/snapback] Og flertallet homser er feminine? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 27. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 (endret) I vår del av verden forbindes rosa med det feminine. Punktum. 8488981[/snapback] Og flertallet homser er feminine? 8489027[/snapback] Definitivt mer feminine enn heterofile, ja. Du har vel fått med deg det? Ikke noe galt i det, for så vidt. Jeg sitter i øyeblikket og forsvarer homofile mot angrep fra kristne i en annen tråd. Har ikke noe imot homofile. Jeg sier bare at rosa er en feminin farge som menn som ønsker å framstå som maskuline, ikke bør kle seg i. Endret 27. april 2007 av Drillo Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Ikke for å kategorisere, men når man er nyfødt får gjerne jentebabyer rosa, og guttebabyene blå. Så fedrene ikke skal drite seg ut Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Jeg sier bare at rosa er en feminin farge som menn som ønsker å framstå som maskuline, ikke bør kle seg i. 8489102[/snapback] Jeg er av den oppfatning at virkelige menn som ønsker å framstå som maskuline, slipper å måtte forholde seg til "æsj, rosa er for jenter"-mentaliteten din. Å være maskulin har særdeles lite å gjøre med fargen på piqueskjorten din. Er det mulig.. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 28. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Jeg sier bare at rosa er en feminin farge som menn som ønsker å framstå som maskuline, ikke bør kle seg i. 8489102[/snapback] Jeg er av den oppfatning at virkelige menn som ønsker å framstå som maskuline, slipper å måtte forholde seg til "æsj, rosa er for jenter"-mentaliteten din. Å være maskulin har særdeles lite å gjøre med fargen på piqueskjorten din. Er det mulig.. 8491716[/snapback] Da er du kanskje fargeblind? Farge har utrolig mye å si for hvordan du oppfatter ting. Kler man seg i rosa, faller man mange trinn på maskulinitetsrankinga. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Jeg er ikke fargeblind, og slikt er uansett helt irrelevant for denne diskusjonen. For øvrig er det liten vits å diskutere "rosabølgen" i en kontekst der du legger til grunn din 100% subjektive "maskulinitetsranking" - og nekter å innse samt forstå at det finnes veldig mange andre mennesker i verden som er av en annen oppfatning. For å si det på en annen måte, så lenge jeg vet at jeg er maskulin - og så lenge jeg drar damer, kunne jeg ikke ha brydd meg mindre om din lille ranking. Lenke til kommentar
Usagi Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Mener det er å dra den litt langt når gutten begynner å gå med rosa. Personlig syntes jeg rosa er en veldig fin farge men jeg går rett og slett ikke i det fordi det er rosa. Rosa er farge for jenter. Og jenter only. Så langt du ikke er homofil da. Det er jo tross alt bare en farge? Hvilket stort tap er det å ikke gå med? Det er en vesentlig forskjell på gutter og jenter. Denne bør heller framheves. Feminime gutter?? Nei, takk! Kjære gutter, rosa er og forblir en jentefarge! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Stotter Robbies innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå