Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ditt syn på rosa-bølgen?

Anbefalte innlegg

Synes rosa er knall farge.. Spesielt sammen med svart..

Meg på min bursdagsfest for 4 år siden.. hehehe... Jeg overdrev med vilje, altså.. :D

i200150183_50992_4.jpg

8411965[/snapback]

Jeg er ikke så glad i slik knæsjrosa, men det der var forhåpentlig bare tull :p

Liker best å kombinere lys rosa med hvitt, hvis jeg bruker rosa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synest ikkje rosa er så fint eg, passar mykje betre på jenter. Sjølvsagt er mykje av grunnen til det at rosa er "jentefargen", er faktisk ein av få fargar eg ikkje kan tenke meg å gå med. Detaljar og delar av plagg i rosa går fint, men ikkje alt.

Pink is the new black.

8402703[/snapback]

Så det neste blir "gothfolk" vandrande rundt i sjokkrosa klær? :D

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Rosa er for jenter og homser. Punktum.

8488843[/snapback]

Talentløst, ubegrunnet innlegg.

Hvis du er av den oppfatning at man er homofil hvis man ikler seg rosa klesplagg, oppfordrer jeg på det sterkeste å oppsøke en psykolog.

Eller i det minste gi meg en saklig forklaring på hvordan min seksuelle legning skal være bestemt av den lyserosa Peak T-skjorten jeg bærer for øyeblikket?

Lenke til kommentar
Rosa er for jenter og homser. Punktum.

8488843[/snapback]

Talentløst, ubegrunnet innlegg.

Hvis du er av den oppfatning at man er homofil hvis man ikler seg rosa klesplagg, oppfordrer jeg på det sterkeste å oppsøke en psykolog.

Eller i det minste gi meg en saklig forklaring på hvordan min seksuelle legning skal være bestemt av den lyserosa Peak T-skjorten jeg bærer for øyeblikket?

8488930[/snapback]

Han har ikke sagt at du blir homo av å gå i rosa, bare at rosa er for jenter og homser.

I vår del av verden forbindes rosa med det feminine. Punktum.

Lenke til kommentar
I vår del av verden forbindes rosa med det feminine. Punktum.

8488981[/snapback]

Og flertallet homser er feminine?

8489027[/snapback]

Definitivt mer feminine enn heterofile, ja. Du har vel fått med deg det?

Ikke noe galt i det, for så vidt. Jeg sitter i øyeblikket og forsvarer homofile mot angrep fra kristne i en annen tråd. Har ikke noe imot homofile. Jeg sier bare at rosa er en feminin farge som menn som ønsker å framstå som maskuline, ikke bør kle seg i.

Endret av Drillo
Lenke til kommentar
Jeg sier bare at rosa er en feminin farge som menn som ønsker å framstå som maskuline, ikke bør kle seg i.

8489102[/snapback]

Jeg er av den oppfatning at virkelige menn som ønsker å framstå som maskuline, slipper å måtte forholde seg til "æsj, rosa er for jenter"-mentaliteten din. Å være maskulin har særdeles lite å gjøre med fargen på piqueskjorten din.

Er det mulig.. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg sier bare at rosa er en feminin farge som menn som ønsker å framstå som maskuline, ikke bør kle seg i.

8489102[/snapback]

Jeg er av den oppfatning at virkelige menn som ønsker å framstå som maskuline, slipper å måtte forholde seg til "æsj, rosa er for jenter"-mentaliteten din. Å være maskulin har særdeles lite å gjøre med fargen på piqueskjorten din.

Er det mulig.. :roll:

8491716[/snapback]

Da er du kanskje fargeblind?

Farge har utrolig mye å si for hvordan du oppfatter ting. Kler man seg i rosa, faller man mange trinn på maskulinitetsrankinga.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke fargeblind, og slikt er uansett helt irrelevant for denne diskusjonen.

For øvrig er det liten vits å diskutere "rosabølgen" i en kontekst der du legger til grunn din 100% subjektive "maskulinitetsranking" - og nekter å innse samt forstå at det finnes veldig mange andre mennesker i verden som er av en annen oppfatning.

For å si det på en annen måte, så lenge jeg vet at jeg er maskulin - og så lenge jeg drar damer, kunne jeg ikke ha brydd meg mindre om din lille ranking.

Lenke til kommentar

Mener det er å dra den litt langt når gutten begynner å gå med rosa.

Personlig syntes jeg rosa er en veldig fin farge men jeg går rett og slett ikke i det fordi det er rosa. Rosa er farge for jenter. Og jenter only. Så langt du ikke er homofil da.

Det er jo tross alt bare en farge? Hvilket stort tap er det å ikke gå med?

Det er en vesentlig forskjell på gutter og jenter. Denne bør heller framheves.

Feminime gutter?? Nei, takk!

Kjære gutter, rosa er og forblir en jentefarge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...