Homme Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har jo selv rosa t-shirt.. Men har ikke turt bruke den enda Det sier vel mer om deg som faktisk ikke er mann nok til å bruke den da 8393013[/snapback] hehh? Pønska ut det helt selv eller? Det sier noe om hvilken klesstil jeg har.. Ikke om jeg er mann nokk eller ikke? Du går sikkert bare i rosa, får du er jo mann nokk til å bare gå i rosa.. 8393209[/snapback] Tenker vel mest på det at du sier at du ikke tørr å bruke den Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg elsker rosa, og bruker MASSE rosa. Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Tenker vel mest på det at du sier at du ikke tørr å bruke den 8393275[/snapback] Jeg tørr ikke bruke rosa, grunnet at jeg synes det ser litt på kanten ut.. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Rosa, lite manligt. Dog så er det fint på jenter, men det blir jo en helt annen sak. Endret 15. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Klassisk diskusjon dette, går igjen fra forum til forum. Tidligere diskusjoner om menn og rosa klær som jeg har fulgt ender vanligvis med kunklusjonen om at: 1. Grå dress med rosa skjorte er kanskje den beste kombinasjonen du kan gjøre. 2. Bare ekte menn som er trygge på sin egen seksualitet går med rosa. Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Rosa, lite manligt. Dog så er det fint på jenter, men det blir jo en helt annen sak. 8394131[/snapback] Jeg er helt enig der.. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Klassisk diskusjon dette, går igjen fra forum til forum. Tidligere diskusjoner om menn og rosa klær som jeg har fulgt ender vanligvis med kunklusjonen om at: 1. Grå dress med rosa skjorte er kanskje den beste kombinasjonen du kan gjøre. 2. Bare ekte menn som er trygge på sin egen seksualitet går med rosa. 8394261[/snapback] Bare menn som vil være menn lar være bruke rosa. Skjorte er faktisk en sak som jeg kan akseptere, men ellers lukter det ganske bög av det. Av tee's & likende prøver jeg selv holde meg til enkle farger type marine blå & hvite tee's. Endret 16. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Klassisk diskusjon dette, går igjen fra forum til forum. Tidligere diskusjoner om menn og rosa klær som jeg har fulgt ender vanligvis med kunklusjonen om at: 1. Grå dress med rosa skjorte er kanskje den beste kombinasjonen du kan gjøre. 2. Bare ekte menn som er trygge på sin egen seksualitet går med rosa. 8394261[/snapback] Bare menn som vil være menn lar være bruke rosa. Skjorte er faktisk en sak som jeg kan akseptere, men ellers lukter det ganske bög av det. Av tee's & likende prøver jeg selv holde meg til enkle farger type marine blå & hvite tee's. 8399956[/snapback] Enig, men det er vell litt dumt å si at det lukter bøg av det.. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Rosa har nok kommet for å bli, et par år til ihvertfall. Har selv 2 rosa skjorter, t-skjoter og boxere. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Jeg mener rosa er litt feminimt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Rosa kan være fint det. Det rare er jo når enkelte gutter har helt forelsket seg i fargen og har rosa pannebånd, sko, genser osv. Og kanskje ogsås storsett bare rosa klær i skapet. Det blir for mye.... ! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Pink is the new black. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Pink is the new black. 8402703[/snapback] Så enig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Rosa kan være fint det. Det rare er jo når enkelte gutter har helt forelsket seg i fargen og har rosa pannebånd, sko, genser osv. Og kanskje ogsås storsett bare rosa klær i skapet. Det blir for mye.... ! 8402087[/snapback] Jeg er så enig. Spesielt når så og si alt de har på seg er rosa. Det er jo opp til de, jeg syntes bare det ser helt... ja. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Rosa er jo tradisjonelt en jentefarge, men mange jenter går i blått, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Inisen Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Etter min mening er Rosa en patetisk farge. Den burde ikke ha eksistert. Men, det er bare min mening. Å lage en PS2 i rosa er kanskje ikke så dumt for de som liker rosa Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Avataren din ser ganske rosa ut. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Bare menn som vil være menn lar være bruke rosa. Skjorte er faktisk en sak som jeg kan akseptere, men ellers lukter det ganske bög av det. Det er altså mannlig å være redd for en farge ? Og homofobien din kan du sikkert få behandling for istedenfor å blotte den her Endret 17. april 2007 av tigerdip Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Avataren din ser ganske rosa ut. 8410060[/snapback] haha årets!! Lenke til kommentar
kimman Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Synes rosa er knall farge.. Spesielt sammen med svart.. Meg på min bursdagsfest for 4 år siden.. hehehe... Jeg overdrev med vilje, altså.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå