Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ditt syn på rosa-bølgen?

Anbefalte innlegg

Du mener jeg er en grønnsak fordi jeg misliker sosser?

8388169[/snapback]

Rosa er bare en farge. At du mener rosa symboliserer homofili og soss er bare ditt snevre stakkarslige syn. Du spør hva man mener om at rosa er en farge som har blitt mer og mer vanlig. Herre, "Gul er i vinden som aldri før, dette må det bli en slutt på!" Det er du som går offtopic og blander legning og holdninger inn i det her. Ta en titt på deg selv, lag litt mindre hjerneblåste topics, ro ned med trippelpostingen, sett deg i 240en din og piss off. Takk.

8388217[/snapback]

Fjas.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rosa er en helt grei farge.

Den er tøff, og gutter som velger å bruke rosa plagg viser bare at de har baller.

Til en viss grad da hvertfall.. hvis man går rosa fra topp til tå blir det teit, men en rosa skjorte, en t-skjorte, et belte, kanskje pannebånd, kanskje genser, det er dritkult.

Kunsten er å variere de rosa plaggene med andre plagg, for å fremheve det ene eller det andre! ;)

Selv holder jeg meg til rosa t-skjorte og boxershorts, men bruker det ikke så veldig hyppig.

8388225[/snapback]

Rosa pannebånd, ja da har du baller gitt! Vil vel heller si at da er du Norges største soss.

Lenke til kommentar
Rosa er en helt grei farge.

Den er tøff, og gutter som velger å bruke rosa plagg viser bare at de har baller.

Til en viss grad da hvertfall.. hvis man går rosa fra topp til tå blir det teit, men en rosa skjorte, en t-skjorte, et belte, kanskje pannebånd, kanskje genser, det er dritkult.

Kunsten er å variere de rosa plaggene med andre plagg, for å fremheve det ene eller det andre! ;)

Selv holder jeg meg til rosa t-skjorte og boxershorts, men bruker det ikke så veldig hyppig.

8388225[/snapback]

Helt enig! Selv har jeg flere rosa boxere, en t-skjorte, men liker ikke stoffet så jeg bruker den ikke mye... Som du sa rosa fra topp til tå ser idiotisk ut ,men rosa detaljer som skiller seg ut fra resten av antrekket ser tøft ut ;)

Og til deg Drillo: Det er du som ikke har baller her! Du oppretter nye ugjennomtenkte tråder i hytt og pine! Kanskje du skulle tenke deg litt om til neste gang du opretter en? Du hater sosser, greit. Hater du dem fordi de har mye penger eller fordi de kler seg gay som du sier. De har faktisk sin egen stil, noe du sikkert ikke har. Mitt inntrykk av deg er at du er en fyr som blir disset, taper diskusjoner og egentlig er en skikkelig pingle i virkeligheten. Derfor tyr du til forumet for å provosere folk på nettet, fordi du synes det er gøy.

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar

Og til deg Drillo: Det er du som ikke har baller her! Du oppretter nye ugjennomtenkte tråder i hytt og pine! Kanskje du skulle tenke deg litt om til neste gang du opretter en? Du hater sosser, greit. Hater du dem fordi de har mye penger eller fordi de kler seg gay som du sier. De har faktisk sin egen stil, noe du sikkert ikke har. Mitt inntrykk av deg er at du er en fyr som blir disset, taper diskusjoner og egentlig er en skikkelig pingle i virkeligheten. Derfor tyr du til forumet for å provosere folk på nettet, fordi du synes det er gøy.

8390374[/snapback]

WORD!

OT: Jeg bruker rosa. Hva er gale med det liksom? Og er det gale å være soss da?

8392265[/snapback]

Ikke noe annet enn at det er stil :cool:

Lenke til kommentar

I mine trakter er det kunn de tøffeste som går med rosa t-shirts..

Jeg synes ikke det kler verken gutter eller jenter, men må si at jeg synes det er å dra strikken litt vell langt å kle inn gutter i rosa..

Jeg har jo selv rosa t-shirt.. Men har ikke turt bruke den enda.. Å den er jo snart året.. Så det sier vell sitt..

Men for all del, la folk gå i hva de vill :innocent:

Å rosa Ipod er jo bare tøffest :love::D

Endret av Teenage
Lenke til kommentar
Jeg har jo selv rosa t-shirt.. Men har ikke turt bruke den enda

Det sier vel mer om deg som faktisk ikke er mann nok til å bruke den da

8393013[/snapback]

hehh? Pønska ut det helt selv eller?

Det sier noe om hvilken klesstil jeg har.. Ikke om jeg er mann nokk eller ikke?

Du går sikkert bare i rosa, får du er jo mann nokk til å bare gå i rosa.. :ermm:

Lenke til kommentar

For meg kommer det vel heller an på stilen enn fargen. Og de fleste gutter jeg har sett som går med rosa, har en stil jeg synes er forferdelig. Nå skal jeg skjære mange over en kam og generalisere, men gutter med rosa pannebånd, langt og bleket hår, rosa skjorte og hvite bukser har gjerne en holdning jeg ikke liker. Det finnes unntak som alle andre steder, men nå snakker jeg generelt ut ifra egne erfaringer. Og siden jeg har fått de fleste gutter som har gått med rosa langt opp i halsen, er jeg ikke begeistra for rosa klær på gutter i det hele tatt. Smak og behag, kanskje?

(Er det derimot en ordentlig fyr som bruker et rosa slips eller belte, og som oppfører seg ålreit, ville jeg nok ikke lagt merke til det rosa en gang. :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...