Drillo Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=171159 Registrerer at mange gutter har begynt å gå med rosa t-skjorter, belter osv. Hva er deres syn på fenomenet? Selv synes jeg det er usedvanlig lite macho. Kunne aldri verken kjøpt rosa playstation eller kledd meg i rosa. Rosa klær forbinder jeg med femi sossegutter fra Oslo Vest, eller homoer. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Rosa er bare så 2005 liksom. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg bruker rosa kun til klær, for jeg liker denne fargen. JEg bruker ikke rosa pysjbuske som de sosser. Men gjerne poloskjorte, slips, skjorter eller t-skjorte Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Har ikke et eneste rosa plagg eller gjenstand. Rosa er for jenter, og andre jentelignende folk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Har ikke et eneste rosa plagg eller gjenstand.Rosa er for jenter, og andre jentelignende folk. 8388059[/snapback] Enig, men jeg har gått i rosa t skjorte på kødd Lenke til kommentar
november Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Rosa er jentefarge Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Folk må da få gå med det de vil og rosa er kun en farge... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har en rosa boxer. oOOo. Noe annet enn det funker ikke på meg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Rosa eg jentete, det er bare nå i de senere år at gutter er blirr så feminine. Er jo blitt populært å si gaay blandt mine venner. Jeg sier det svært lett selv og, mens jeg står det i mine sorte klær og hvite tskjorter Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har en rosa t-skjorte, det er alt. Er ikke sånn at jeg favoriserer den over andre t-skjorter liksom. Synes det blir teit med folk som går med rosa hele tiden fordi det drar oppmerksomhet. Jævla sosser. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Folk må da få gå med det de vil og rosa er kun en farge... 8388075[/snapback] En farge er ikke bare bare. Rosa symboliserer det feminine, homofile, sossete, testosteron-frie og tilgjorte. Kvalmt. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Har du et par ekstra kromosomer kanskje? Rosa er faktisk bare en farge. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Har du et par ekstra kromosomer kanskje? Rosa er faktisk bare en farge. 8388161[/snapback] Du mener jeg er en grønnsak fordi jeg misliker sosser? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) En farge er ikke bare bare. Rosa symboliserer det feminine, homofile, sossete, testosteron-frie og tilgjorte. Kvalmt. 8388152[/snapback] Jeg skunne egentlig skrive noe om selvmotsigelse i den settningen, men faen. Der har du noen som bryr seg, go bitch somewhere else. Edit: Smilefjes, my hero! Endret 15. april 2007 av J@cob Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Du mener jeg er en grønnsak fordi jeg misliker sosser? 8388169[/snapback] Rosa er bare en farge. At du mener rosa symboliserer homofili og soss er bare ditt snevre stakkarslige syn. Du spør hva man mener om at rosa er en farge som har blitt mer og mer vanlig. Herre, "Gul er i vinden som aldri før, dette må det bli en slutt på!" Det er du som går offtopic og blander legning og holdninger inn i det her. Ta en titt på deg selv, lag litt mindre hjerneblåste topics, ro ned med trippelpostingen, sett deg i 240en din og piss off. Takk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Flyttes fra OT-baren og til mote-kategorien Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Rosa er en helt grei farge. Den er tøff, og gutter som velger å bruke rosa plagg viser bare at de har baller. Til en viss grad da hvertfall.. hvis man går rosa fra topp til tå blir det teit, men en rosa skjorte, en t-skjorte, et belte, kanskje pannebånd, kanskje genser, det er dritkult. Kunsten er å variere de rosa plaggene med andre plagg, for å fremheve det ene eller det andre! Selv holder jeg meg til rosa t-skjorte og boxershorts, men bruker det ikke så veldig hyppig. Endret 15. april 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg ser ikke problemet så lenge antrekket er gjennomført og stilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå