Gå til innhold

Drillo-tipset (Øk din formue med 91%)

Drillo

Anbefalte innlegg

Bli med meg på følgende Oddsen-dobbel søndag:

Karlsruhe - TuS Koblenz H (start 14.00)

Fiorentina - Siena H (start 15.00)

Samlet odds: 1,91 på expekt.com.

Sats alt du har og bli nesten dobbelt så rik! Jeg har fulgt lagene nøye, lest aviser og sjekket skadesituasjonen. Alt tyder på greie hjemmeseire i begge kamper.

Selv er jeg litt mer forsiktig med mine 1000 kr i innsats, men spennende blir det. Noen som følger?

Endret av Drillo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sats alt du har og bli nesten dobbelt så rik!

8387382[/snapback]

Ja hvis verden var så enkel du :roll:

Burde kanskje være litt forsiktig med å gi sånne "garantier"?

8387444[/snapback]

Verden ER så enkel. Satser du alt du eier på disse kampene, kan du bli nesten dobbelt så rik kl 17 i ettermiddag.

Dog oppfordrer jeg ingen til å satse hele formuen sin, men jeg anbefaler folk å følge tipset.

Noen som har fulgt tipset til nå?

Jeg kommer til å oppdatere på mål i denne tråden.

Lenke til kommentar

Må du slutte å tulle. Hvis du er så fotballinteressert som du utgir deg for å være, burde du være den første som faktisk vet at ballen er rund og ingenting er garantert i fotball. I tillegg å oppfordre folk til og satse alt de har på dette er lureri.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Må du slutte å tulle. Hvis du er så fotballinteressert som du utgir deg for å være, burde du være den første som faktisk vet at ballen er rund og ingenting er garantert i fotball. I tillegg å oppfordre folk til og satse alt de har på dette er lureri.

8387503[/snapback]

Har ikke sagt at noe er garantert. Jeg vet at alt er sannsynlighet, alt i verden er sannsynlighet og statistikk. Dette sannsynligheten er verdt å spille på etter min mening. Garantert? Nei? Gevinst? Sannsynligvis.

Bare vent til i ettermiddag. Da vil du angre på at du ikke satset lemmer og klær (er det det det heter?).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...