Lagn Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 jeg er litt usikker på om dette er riktig kategori, men forsøker her: spør rett ut om et scenario: hvis en person drar til amsterdam og røyker hasj lovlig der, for så å dra til norge igjen, kan personen straffes i norge? noe lignende dette lurer jeg på. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) altså om han kan straffes for å røyke hasj i amsterdam? nei. kan man straffes for å ta med seg hasj tilbake til norge? ja. Endret 15. april 2007 av cozmos Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 neinei... i amsterdam kan du røyke til du ser rosa elefanter uten å få noe konsekvenser for det når du kommer til norge... menne... bare husk å etterlat all narkoen i amsterdam , ikke ta den med deg til norge.. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) neinei... i amsterdam kan du røyke til du ser rosa elefanter uten å få noe konsekvenser for det når du kommer til norge... menne... bare husk å etterlat all narkoen i amsterdam , ikke ta den med deg til norge.. 8387366[/snapback] men jeg skal ikke gjøre det altså, skal bare utvide kunnskapene mine. Endret 4. april 2010 av megaloman Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 første jeg hadde gjort var å røyke meg høy, så kjøpe hore, så røyke meg stein ... Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) fremtidige f.eks. arbeidgivere ser oss.. shhh.. Endret 15. april 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå