solar256 Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 HEi! Jeg og en kamerat forsøkte å laste ned JAVA-spill til vår 7210.Og det GIKK ikke.Jeg har vanlig wap og han kjører GPRS.Så hvor ligger da problemet?? Vi sendte følgende til 1985: VGJAVA GOLDRUSH Telefonen forsøkte å laste men ga seg til slutt. TEIT! Noen her som kan ha løsningen til problemet? Lenke til kommentar
CelT Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 ingen feilmeldinger? og dere mottok et wap-bokmerke som dere åpnet ikke sant? - Kristian - Lenke til kommentar
solar256 Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 jup....mottok bokmerket og brukte det.. den koblet seg opp og fant Goldrush-spillet. Jeg valgte "last ned"....den lastet og lastet. Så stod det "ikke svar og kobler fra" samtidig som det vistes et STOP tegn. hmm....ikke bra..Vi har Netcom da..kanskje det skal ha noen betydning..?? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Mobiltjenestene til VG drives vell av Inpoc husker jeg ikke helt feil. Ta kontakt med deres kundeservice og hør... Lenke til kommentar
CelT Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 tror nok du får et bedre svar fra inpoc ja.. - Kristian - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå