Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) S.T.A.K.E.R. står for Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Scavengers Trespassers Adventurers Loners Killers Explorers Robbers Endret 25. mai 2007 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Noen som har kommet seg ned i labben der du skal finne PW til en dør som det ser ut at noe innenfra kommer til å bryte opp om et sekund ? (Andre døre som du trenger pw til) Hvis ja noen som husker passordet=P? har lite til ingen lyst til å uforske der eller egentlig å opne den døra=P men hvis jeg kunne få vite hva som er bak den hadde det vært skjempe flott=D Også hvordan mounte scope? får ikke til jeg... Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Hvor i helvete finner man en protective suite?har sikkert letet etter den i 4 timer snart 8656102[/snapback] Du får den fra bar keep i den STALKER byen=P kan ikke gi deg mere detaljer sorry husker ikke=P Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Noen som har kommet seg ned i labben der du skal finne PW til en dør som det ser ut at noe innenfra kommer til å bryte opp om et sekund ?(Andre døre som du trenger pw til) Hvis ja noen som husker passordet=P? har lite til ingen lyst til å uforske der eller egentlig å opne den døra=P men hvis jeg kunne få vite hva som er bak den hadde det vært skjempe flott=D Også hvordan mounte scope? får ikke til jeg... 8703058[/snapback] Husker ikke koden eller hvordan man finner den. Men du må bare utforske området/gangene utenfor døra, så står det en plass hva koden er. Den bankinga på døra er mye skumlere før du får åpnet den, det er et monster i rommet men ikke et skummelt monster. Bare spill vidre så går det helt fint skal du se. Om du vil mounte et scope så drar du bare scopet til slotten der du har hovedvåpenet ditt. Men det er foskjellig scope til forskjellige våpen, og ikke alle våpen kan festes scope til. Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Takker så meget=P Fanken vi skulle kunne spille multiplayer mot monstrene xD Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Kan man spille S.t.a.l.k.e.r på nett? Eller er det bare singelplayer?? Hvis man kan spille det på nettet, hvordan er dette? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 AAAAArgh.. står fast.. Er inne en plass som heter X18 og har hentet noen dokumenter. Så har jeg kommet til en dør som ikke vil åpne seg.. Hvordan kommer jeg meg ut døren til høyre? Legger ved en screenie Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 svaret står tidligere i tråden, men svaret er egentlig i skjermbildet du tok. hint, pølsegrilling er for pyser Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) svaret står tidligere i tråden, men svaret er egentlig i skjermbildet du tok. hint, pølsegrilling er for pyser 8710147[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Med andre ord, du må drepe den flammeklumpen som svever rundt Endret 26. mai 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Denne tråden er til for gameplay-spørsmål i Stalker, ikke tekniske problemer. 1 innlegg er slettet, og den som postet det innlegget bør lage sin egen tråd. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Det plager meg at ofte når man skyter flere ganger på samme person, så er det akkurat som kulene flyr igjennom og fienden ikke tar skade av det. Første skudd treffer og gjør at personen rykker til, gjerne svaier eller bøyer seg i smerte, men da flyr resten av skuddene igjennom. Så må jeg vente til han kvikner til 1-2 sekund etter for å fyre av neste skudd. Headshot er selvsagt løsningen på alle problemer i dette spillet. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 er det slik at man kan løpe rundt i verdenen etter at man har runnet spillet? eller må man begynne på nytt/loade en gammel save? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2007 er det slik at man kan løpe rundt i verdenen etter at man har runnet spillet? eller må man begynne på nytt/loade en gammel save? 8789940[/snapback] Tror den nyeste patchen gjorde det mulig å fortsette å spille etter man runder main questen. Men er litt usikker... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Det skulle komme en patch som gjør det mulig å spille videre etter man er ferdig, men er ikke sikker på om den er kommet eller ikke. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 jeg trenger hjelp på slutten her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jeg er på siste mappet før powerplanten,altså popyiat eller noe. mot slutten kommer jeg til en fotballstadion, men når jeg går inn i den kommer det en cut-scene med oppdatert oppdrag og kameraet flyger over stadionen, men så krasjer det, og jeg havner automatisk i Chernobyl NPP, og spillet saver quicksaven. så står jeg der i chernobyl uten mulighet for å gå tilbake, uten å Loade da. som jeg gjør. noen som vet om det skal være slik evt flere som sliter her? har 1001 versjonen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jeg er på siste mappet før powerplanten,altså popyiat eller noe. mot slutten kommer jeg til en fotballstadion, men når jeg går inn i den kommer det en cut-scene med oppdatert oppdrag og kameraet flyger over stadionen, men så krasjer det, og jeg havner automatisk i Chernobyl NPP, og spillet saver quicksaven. så står jeg der i chernobyl uten mulighet for å gå tilbake, uten å Loade da. som jeg gjør. 8802127[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hadde samme problemet, men trodde kanskje det var meningen at det skulle være meningen. Har ingen løsning. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 en ting jeg lærte tidllig i STALKER, ikke stol på quicksave/quickload funksjonen, den er buggete, for og si det mildt..... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 jeg trenger hjelp på slutten her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jeg er på siste mappet før powerplanten,altså popyiat eller noe. mot slutten kommer jeg til en fotballstadion, men når jeg går inn i den kommer det en cut-scene med oppdatert oppdrag og kameraet flyger over stadionen, men så krasjer det, og jeg havner automatisk i Chernobyl NPP, og spillet saver quicksaven. så står jeg der i chernobyl uten mulighet for å gå tilbake, uten å Loade da. som jeg gjør. noen som vet om det skal være slik evt flere som sliter her? har 1001 versjonen. 8802127[/snapback] Dette er sånn det skal være Husk at det er et "kappløp" til Wish Granter Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 hmm.. Fett spill men er litt lett skremt så kunne trenge en flashlight :S Hvor og hvordan bruler jeg den? har ikke kommet over noen enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå