Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R - Hvor/Hvordan/Hva/Hvem spørsmål


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lQle7N2M

S.T.A.K.E.R. står for

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Scavengers

Trespassers

Adventurers

Loners

Killers

Explorers

Robbers

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har kommet seg ned i labben der du skal finne PW til en dør som det ser ut at noe innenfra kommer til å bryte opp om et sekund ?

(Andre døre som du trenger pw til)

 

Hvis ja noen som husker passordet=P? har lite til ingen lyst til å uforske der eller egentlig å opne den døra=P men hvis jeg kunne få vite hva som er bak den hadde det vært skjempe flott=D

 

 

 

Også hvordan mounte scope? får ikke til jeg...

Lenke til kommentar
Noen som har kommet seg ned i labben der du skal finne PW til en dør som det ser ut at noe innenfra kommer til å bryte opp om et sekund ?

(Andre døre som du trenger pw til)

 

Hvis ja noen som husker passordet=P? har lite til ingen lyst til å uforske der eller egentlig å opne den døra=P men hvis jeg kunne få vite hva som er bak den hadde det vært skjempe flott=D

 

 

 

Også hvordan mounte scope? får ikke til jeg...

8703058[/snapback]

Husker ikke koden eller hvordan man finner den. Men du må bare utforske området/gangene utenfor døra, så står det en plass hva koden er.

Den bankinga på døra er mye skumlere før du får åpnet den, det er et monster i rommet men ikke et skummelt monster. :ph34r:

Bare spill vidre så går det helt fint skal du se. :D

 

Om du vil mounte et scope så drar du bare scopet til slotten der du har hovedvåpenet ditt. Men det er foskjellig scope til forskjellige våpen, og ikke alle våpen kan festes scope til.

Lenke til kommentar

Det plager meg at ofte når man skyter flere ganger på samme person, så er det akkurat som kulene flyr igjennom og fienden ikke tar skade av det. Første skudd treffer og gjør at personen rykker til, gjerne svaier eller bøyer seg i smerte, men da flyr resten av skuddene igjennom. Så må jeg vente til han kvikner til 1-2 sekund etter for å fyre av neste skudd. Headshot er selvsagt løsningen på alle problemer i dette spillet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
er det slik at man kan løpe rundt i verdenen etter at man har runnet spillet? eller må man begynne på nytt/loade en gammel save?

8789940[/snapback]

Tror den nyeste patchen gjorde det mulig å fortsette å spille etter man runder main questen. Men er litt usikker...

Lenke til kommentar

jeg trenger hjelp på slutten her:

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
jeg er på siste mappet før powerplanten,altså popyiat eller noe. mot slutten kommer jeg til en fotballstadion, men når jeg går inn i den kommer det en cut-scene med oppdatert oppdrag og kameraet flyger over stadionen, men så krasjer det, og jeg havner automatisk i Chernobyl NPP, og spillet saver quicksaven. så står jeg der i chernobyl uten mulighet for å gå tilbake, uten å Loade da. som jeg gjør.

 

 

noen som vet om det skal være slik evt flere som sliter her? har 1001 versjonen.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
jeg er på siste mappet før powerplanten,altså popyiat eller noe. mot slutten kommer jeg til en fotballstadion, men når jeg går inn i den kommer det en cut-scene med oppdatert oppdrag og kameraet flyger over stadionen, men så krasjer det, og jeg havner automatisk i Chernobyl NPP, og spillet saver quicksaven. så står jeg der i chernobyl uten mulighet for å gå tilbake, uten å Loade da. som jeg gjør.

8802127[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hadde samme problemet, men trodde kanskje det var meningen at det skulle være meningen. Har ingen løsning.
Lenke til kommentar
jeg trenger hjelp på slutten her:

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
jeg er på siste mappet før powerplanten,altså popyiat eller noe. mot slutten kommer jeg til en fotballstadion, men når jeg går inn i den kommer det en cut-scene med oppdatert oppdrag og kameraet flyger over stadionen, men så krasjer det, og jeg havner automatisk i Chernobyl NPP, og spillet saver quicksaven. så står jeg der i chernobyl uten mulighet for å gå tilbake, uten å Loade da. som jeg gjør.

 

 

noen som vet om det skal være slik evt flere som sliter her? har 1001 versjonen.

8802127[/snapback]

Dette er sånn det skal være

 

 

Husk at det er et "kappløp" til Wish Granter

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...