Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R - Hvor/Hvordan/Hva/Hvem spørsmål


Anbefalte innlegg

Joda, det er mulig - det er bare veldig vanskelig.  Jeg var i samme situasjon som deg, jeg gjorde drøssevis med oppdrag, men likevel skjedde ingenting.  Aner ikke helt hvordan det skjedde, men plutselig fikk jeg en beskjed om å gå ned til Duty-lederen, der fikk jeg beskjed om å dra til Freedom basen og stjele utstyr.  Deretter fikk jeg flere lignende oppdrag, før jeg endelig fikk lov å slutte meg til.  Dog gikk jeg tilbake og joinet Freedom, da fordelene deres er større.

 

Edit: Fordelene er større slik jeg ser det ihvertfall :)

8511500[/snapback]

Quote fra wikipedia:

"You cannot however officially join either faction, no matter how friendly you become towards them, as your faction status in your P.D.A. will tell you, you are always a loner in this game."

 

Sikker på at man kan joine og få tilgang til members-only områdene på basene deres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen svare meg på om det er noen måte jeg kan bære flere kg på? Er så lut lei av 50kg cap selv om jeg har + endurence.

8568077[/snapback]

Eneste måten jeg vet om er å skaffe deg en "Tourist suit" av traderen i Cordon i bytte mot en night star (noe du ikke vil bytte bort). Du må nok bare finne deg i å bære på litt mindre :wee:

Lenke til kommentar

Exoskeleton armor lar deg bære 70 kg. Men du kan ikke sprinte når du har den på deg.

Den er veldig dyr.. 200.000 rubles. Den er å få kjøpt hos "Skintflint" som er våpen dealeren i freedom basen. Har ikke sett noen noen andre plasser enn der.

Lenke til kommentar
Jeg mener, hvem fullvoksen soon-to-be veteran stalker klarer ikke å bære mer enn max 60 kg på ryggen før han står bom fast i betongen...?

8568718[/snapback]

Tja... 60 kg er vell egentlig rimelig mye for selv den grommeste stalker som som skal bevege seg rundt i the Zone. Prøv å ta på deg en 60kg ryggsekk å gå ut å lek stalker i hagen. Jeg lover deg at du klarer ikke holde på lenge. :p

Lenke til kommentar

Jeg snakker ikke rundt om kring i sonen, men å lasse på mest mulig før du selger det hos en vendor. Jeg er en 16 år gammel gutt, ikke en sterk mann på gud vet hva slags alder. Hvis du så introen til stalker la du kanskje merke til at han som kommer løpende å finner trucken. Han løfter opp Marked One nærmest med en arm for så å bære han lett på skuldra. Jeg har ikke liksom hatt inntrykk av at de var svake.

Endret av Parad0x
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
har spilt stalker en stund nå, og syns det er et helt fantastisk spill, bare to ting jeg lurer på: hvem er strelok? en venn av meg har runda spillet men fremdeles ikke funnet ut hvem han er eller hvor han er...

spørsmål 2: kan drakten bli ødelagt?:S

8655980[/snapback]

Hvis han ikke fant det ut burde han spille igjennom de siste timene en gang til. Bedre enn å bare "få svaret"....

Lenke til kommentar

ok, har hatt dette spillet siden release, men har ikke hatt tid til å spille det før nå. Har derfor noen spørsmål, men starter med et enkelt spørsmål.

Er det normalt at det skal være så forbanna vanskelig? Dør utrolig ofte, noe som virkelig suger ut all gleden i spillet siden det egentlig er ganske artig.

Lenke til kommentar
ok, har hatt dette spillet siden release, men har ikke hatt tid til å spille det før nå. Har derfor noen spørsmål, men starter med et enkelt spørsmål.

Er det normalt at det skal være så forbanna vanskelig? Dør utrolig ofte, noe som virkelig suger ut all gleden i spillet siden det egentlig er ganske artig.

8657831[/snapback]

Noen plasser kan det være litt vanskelig ja, men du kan jo stille vanskelighets graden selv. På den letteste instillinga så kan jeg ikke si at jeg synes det var veldig vanskelig, men ikke spesielt lett heller da.

I skytekamper er det viktig å aktivt bruke cover, å sikte på hodene til fiendene dine.

Ellers er det også viktig å ha best mulig armor og våpen som er tilgjengelig, men det kommer jo mye ann på hvor langt du er kommet i spillet.

Lenke til kommentar
Du vil alltid forbli looner ja, det jeg - og jeg tror de fleste andre har ment når de har sagt at du kan bli medlem av en faction, er rollespill elementet.  Flere oppdrag krever at du dreper fienden, og du vil dermed etterhvert bli nektet adgang til deres base.

8675330[/snapback]

 

Det er vel bare ett på hver, som ikke er veldig belønnende uansett?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Gjør du mange nok løpegutt-oppdrag for freedom får du oppdrag å ta ut duty outpost på Garbage. Du får nesten ingen ting for det, en artifact så vidt jeg vet.

Skull er rouge og du får ikke Duty mot deg om du dreper ham.

Hjelper du Skull og angriper Freedom-basen får du Freedom mot deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...