Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R - Hvor/Hvordan/Hva/Hvem spørsmål


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg minner om regelene i denne tråden:

 

Merk! > Her diskuterer vi kun spørsmål som gjelder inne i spillet, altså ingen spørsmål om tekniske problemer, patcher og lignende - Slik oppretter du en egen tråd for :)

 

Ett par innlegg har blitt borte vekke som følger av at de falt utenfor tema. :)

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

er i chernobyl nå. har kommet meg fram til nedgangen til undergrunnen, men skulle tilbrakt litt mer tid ute i krigssonen. problemet er at jeg dauer av blowouten, og jeg finnen ikke en fin plass å ta dekning.

 

er det noen huler eller hus ellno som jeg kan ta dekning i til blowouten er over, eller må jeg ha bedre armor?

Lenke til kommentar

Du har så absolutt ingen muligheter til å vandre rundt i området rundt kraftverket etter blowouten, den dør du rett og slett av.

Men jeg kan avsløre så mye som at om du fullfører Seacret lab oppdraget og velger å ikke sammarbeide så får du en times vandring i området utenfor.

Det er jo bare å save så får du testet begge delene.

 

Bare av nysjerrighet, hva bruker du til å beskytte seg mot radioaktivitet?

Leste en guide der det blei anbefalt god drakt og mange antirad sprøyter men benytter ikke den taktikken selv.

Blei overasket over hvor få slike sprøyter jeg egentlig trengte.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Dahar du for lite antiradioaktiv beskyttelse på deg.

Det finens dåg gode antirad drakter og artifacts med henholdsvis -20 og -30 i radioaktiv beskyttelse som kun går på bekostning av utholdenhet.

HEVA drakten du få kjøpt i Yantar etter å ha vert nedi laboratoriet har -90 i radioaktive egenskaper.

STALKER drakta de selger i baren etter turen til Yantar til 160 000 RU har også utmerket antirad egenskaper samtidig med at den er ekselent drakt generelt.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man fikser radiasjonen man har på seg ? Utrolig irriterendeting. Jeg finner sånne ting som tar det bort, men det kommer bare tilbake igjen.

 

Hjelp:-(

 

 

jeg antar at du bruker artifacts i beltet ditt? de har ulike egenskaper, mange gir deg radiasjon når du har de i beltet, så du må kompansere med å bruke artifacts som tar vekk radiasjon. Pass på at det blir balanse mellom + og - på radiasjon, eller masse minus, som er bra såklart. hvis drakten din er i elendig tilstand så er det også fort gjort å få radiasjon på seg. du ser statsen på den til høyre, rundt 50 på alle punktene er regnet som bra, drit i "electric shock" etc :)

 

</obvious> :blush:

Lenke til kommentar
Du har så absolutt ingen muligheter til å vandre rundt i området rundt kraftverket etter blowouten, den dør du rett og slett av.

Men jeg kan avsløre så mye som at om du fullfører Seacret lab oppdraget og velger å ikke sammarbeide så får du en times vandring i området utenfor.

Det er jo bare å save så får du testet begge delene.

 

Bare av nysjerrighet, hva bruker du til å beskytte seg mot radioaktivitet?

Leste en guide der det blei anbefalt god drakt og mange antirad sprøyter men benytter ikke den taktikken selv.

Blei overasket over hvor få slike sprøyter jeg egentlig trengte.

det var det jeg var redd for, men jeg hadde uansett planer om å takke nei for å få mer spilletid, eller som du sier, save og teste begge deler.

 

 

i spoiler: info om gratis antirad drakter

 

ellers så er antirad drakter konge mot radiation. du får tak i et par gratis om du vet hvor du skal lete. det er en i et veldig radioaktivt hus ved togstasjonen i området til venstre for "Bar". du kommer deg inn (og ut) i huset igjennom taket. og på takket kommer du deg fra nabobygningen.

 

jeg mener du får en gratis av de folka i yantar også (yantar er bortenfor det området jeg nevnte over)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...