Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R - Hvor/Hvordan/Hva/Hvem spørsmål


Anbefalte innlegg

Det skal være nok å se på "byttet og plukke opp øyet mem samme knappen som man prater med.

Det er viktig at øyet dukker opp på bildet slik at du kan ta det da.

Jeg tok tentaklene av en gjennomsiktig kar jeg møtte på ved ei hytte.

Var kun han det var mulig å ta tentaklene fra så det kan godt være det er et spesifikt individ du må leite opp og drepe for å kunne ta øyet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skal være nok å se på "byttet og plukke opp øyet mem samme knappen som man prater med.

Det er viktig at øyet dukker opp på bildet slik at du kan ta det da.

Jeg tok tentaklene av en gjennomsiktig kar jeg møtte på ved ei hytte.

Var kun han det var mulig å ta tentaklene fra så det kan godt være det er et spesifikt individ du må leite opp og drepe for å kunne ta øyet.

 

"F" gjør at jeg går inn og ser hva han har i inventory og jeg ser ingenting der :hmm:

 

Hvis det er som du sier, er det noe skikkelig dritt egentlig. Idiotisk å måtte lete etter en av hundre for å finne et øye som er likt på alle sammen :p

Lenke til kommentar

du trenger ikke lete etter en bestemt fiende, det er nemlig litt random om de dropper sånne kroppsdeler. med andre ord så trenger du bare å drepe nok til det dukker opp. og det er vanligvis ikke så mange det er snakk om.

 

utenom den halen til poseidogen da, men der var det vistnok en bug ute å gikk mener jeg å huske

Lenke til kommentar

som jeg sa i posten min over, den halen er bugga. dvs at hos veldig mange så kommer den aldri fram.

 

mener å huske at den kom i inventory noen ganger, men var usynlig, ergo kunne du alltid klikke på loot all knappen og få den på den måten.

 

men jeg ga til slutt F i de oppdraga som ikke hadde noe med storyen å gjøre. delvis fordi jeg ble dritt lei av å gjøre de samme oppdrara hele tida, få masse uncomplete i quest lista når jeg ikke klarte det pga bugs eller kaste bort flere timer på noe som ikke betaler en dritt.

 

eneste jeg gjorde var de oppdraga som jeg hadde mulighet til å fullføre med en gang, som å finne en artefact jeg allerede hadde i inventory, eller å finne en gunner (da sava jeg, aktiverte oppdraget, fant ut hvor den var, loada og stakk å henta den til meg selv i stede ;))

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Synes bare det er verdt å merke seg.

Det er ingen problemer å renske "Bar" området for duty folk.

Har sletta de fra området helt fra inngang til utgang på brettet inklusiv hovedkvarteret og sjefen til duty.

Var ingen problemer å slette duty fra "Army wearhouse" kartet alene heller.

Det var bare og starte med han som gjemte seg bak de første kjøretøyene man møer på når man entrer brettet.

Tenker jeg skal prøve meg på "rule the world" slutten denne gangen.

Lenke til kommentar

Det er en mulighet spillet er åpent for med en egen avslutning kalt "the bad ending".

Bar området består faktisk ikke av så mye duty folk, resten er "vanlige" folk som ikke bryr seg om masakren.'

Det er stort sett vaktene ved ingange og utgang samt vaktene inn til duty basen og duty folka i selve basen du må ta deg av.

Lenke til kommentar

Nå har jeg runda Stalker for andre gang med mål for øyet å få en annen slutt av the wish granter en I wont to get rich.

Fikk nå avslutningen i wont the zone to go away.

Begge disse sluttene er meget kjipe og oppfyller i hvertfall ikke ønsket man framsetter.

Er det noen andre som har fått noen andre slutter av the wishgranter og er de også like kjipe?

 

Har også spilt det seacret lab med de to sluttene de gir som virket mye mere i tråd men hva spillet egentlig handler om, og så sier vel the doctor under agroprom at the wishgranter bare er en bløff så man får vel som fortjent når man spør mr. ønskeoppfyller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...