dan1el Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Kom gjerne med kommentarer. Bildet kommer på fotobloggen i morgen. (Se også svart-hvitt-versjon) Hva tror du? Endret 15. april 2007 av dan1el Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Dette var et rart kult bilde.. Syntes bildet er kult med farger og slik, selv om det dunster photoshop. Men jeg ville prøvd å få fokus på ett sted å ikke halvparten av blomstene. Passer fett som en skrivebords bakgrunn Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Dette var et rart kult bilde.. Syntes bildet er kult med farger og slik, selv om det dunster photoshop. Men jeg ville prøvd å få fokus på ett sted å ikke halvparten av blomstene. Passer fett som en skrivebords bakgrunn 8391975[/snapback] Skarpheten er helt utrolig på orginalen. Er tatt på blender 5.6 med 80-200 på 200mm. Hvis jeg finner motivet igjen, skal jeg prøve blender 2.8 for å få litt mer dybdeskarphet. Takk for kommentaren. Endret 16. april 2007 av dan1el Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå