Βlur Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har lenge ønsket å kunne sammenligne størrelse på mobiltelefoner, mp3-spiller og andre duppeditter. Jeg er alltid interessert i å vite hvor stor enheten jeg leser om er i forhold til mine egne. I det siste har jeg googlet mye etter Nokia E65 for å danne meg et bilde av hvordan denne er før jeg selv får den, og da snublet jeg over denne svært praktiske siden. Sizeasy.com lar deg visualisere (i form av en kube) hvilken som helst gjenstand du oppgir størrelsen på. Du kan legge til opptil 5 forskjellige gjenstander du kan se fra fire forskjellig vinkler. Ettersom dette er et verktøy jeg har lett lenge etter, kan jeg tenke meg at også mange andre kan dra nytte av det. Derfor ønsker jeg å dele det med alle andre her på forumet Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har lenge ønsket å kunne sammenligne størrelse på mobiltelefoner, mp3-spiller og andre duppeditter. Jeg er alltid interessert i å vite hvor stor enheten jeg leser om er i forhold til mine egne. I det siste har jeg googlet mye etter Nokia E65 for å danne meg et bilde av hvordan denne er før jeg selv får den, og da snublet jeg over denne svært praktiske siden. Sizeasy.com lar deg visualisere (i form av en kube) hvilken som helst gjenstand du oppgir størrelsen på. Du kan legge til opptil 5 forskjellige gjenstander du kan se fra fire forskjellig vinkler. Ettersom dette er et verktøy jeg har lett lenge etter, kan jeg tenke meg at også mange andre kan dra nytte av det. Derfor ønsker jeg å dele det med alle andre her på forumet 8386393[/snapback] Ja, det kan alltids komme til nytte=) Det er vel bare å taste inn tallene? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Det kan faktisk komme til nytte en god del ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå