stracci Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 hei Hvordan kan jeg få en bat-fil til å trykke på tastene på tastaturet? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 heiHvordan kan jeg få en bat-fil til å trykke på tastene på tastaturet? 8386332[/snapback] Ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener. Kan du forklare hva du ønsker å oppnå, så blir det kanskje litt enklere. Lenke til kommentar
stracci Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 heiHvordan kan jeg få en bat-fil til å trykke på tastene på tastaturet? 8386332[/snapback] Ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener. Kan du forklare hva du ønsker å oppnå, så blir det kanskje litt enklere. 8386535[/snapback] jeg ønsker at bat fila skal åpne et word domkument å skrive noe kan du hjelpe meg? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8249193 Og du kan opne word med start kommandoen. Lenke til kommentar
stracci Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8249193 Og du kan opne word med start kommandoen. 8388795[/snapback] kan åpne ting med bat takk får hjelpen Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Er denne diskusjonen løst eller? kan nok hjelpe deg hvis du bare vil at den skal lage en .txt fil å skrive noe i den? vel.. har laget et lite script til deg som kansje kan være til hjelp @echo off cls cd C:\ cd Documents and settings cd *brukernavn* cd Skrivebord echo dette er teksten du vil at batfila skal skrive. >"lol.txt" et ganske enkelt script faktisk og som du ser er det lett å forandre hvis du vil at fila skal bli lagret på et annet sted enn skrivebordet HUSK Å FJERNE * i skriptet! de er der for å vise at du skal skrive DITT brukernavn. håper dette kommer til hjelp og hvis du har noen spørsmål så er det bare å skrive, så skal jeg svare på det jeg kan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå