OdinTheGod Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hvorfor åpnes Mine dokumenter automatisk? Kan jeg ikke velge hva som skal åpnes når jeg starter utforskeren? Altså.. Jeg må liksom lukke mine dokumenter, og min "profil mappe" for å korte ned listen. SÅ åpner jeg "datamaskin" for å få tilgang til diskene mine.. Det er DEN mappen jeg ønsker skal åpne seg automatisk.. Går det? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 når åpnes "mine dokumenter" automatisk? forstod ikke det helt.. klikker du på "min datamaskin" havner du da vel på min datamaskin, og ikke noe annet sted? fin hurtigtast for å åpne min datamaskin: windowstast+d Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) når jeg trykker windowstast +d kommer jeg bare ut på skrivebordet. Den minimerer bare alle vinduene jeg har oppe.... Endret 17. april 2007 av myhken2 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Windowstast + E tenkte han på, ikkje D. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 ok....da er jeg på nett! :!: Det fungerte bedre. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Windowstast + E tenkte han på, ikkje D.8407119[/snapback] selvfølgelig, gikk litt fort i svingene i sted tips: om du føler for å ha en link til min datamaskin, går det ann å høyreklikke på den på startmenyen, og velge "vis på skrivebord". Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 annet tips: høyreklikk på startlinjen, velg verktøylinjer - ny verktøylinje - datamaskin - velg mappe. så har du den liggende på startlinja, og kan bare klikke på pilene for å gå hvor du vil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå