Wipeout Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Det er sent på kvelden, jeg er trøtt og kjeder meg. Vil vel egentlig frem til at jeg vil ha litt slakt på disse bildene. edit: da enkelte hadde problemer med å se bildene har jeg nå lagt de opp på forumet. Håper det hjelper. Kirken er Bragernes kirke i Drammen. Bilde nr.2 er Drammen by night. Bilde 3 0g 4 er Aker brygge og utsikt over Oslo sentrum tatt fra Ekebergåsen. Endret 15. april 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Er det bare meg eller hvor er bildene? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Virker nå fint her iallefall. (Bruker Firefox) Uansett så finner du de her også: http://wipeout.110mb.com/images/CRW_8580.jpg http://wipeout.110mb.com/images/CRW_8585.jpg http://wipeout.110mb.com/images/CRW_9156.jpg http://wipeout.110mb.com/images/CRW_9161.jpg Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Beklager men linkene virket heller ikke hos meg,bruker Internet Explorer 7 men prøvde også med Opera..... Redigert: Mulig det bare er min maskin/forbindelse,fint visst andre sier fra om de har samme problem........ Endret 15. april 2007 av naits81 Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Forbidden You don't have permission to access /images/CRW_8585.jpg on this server. Virker ikke her heller Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ser ut til at det var litt for sent på kvelden ja, ingen bilder her heller. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Funker da fint hos meg, og jeg bruker Explorer 7.0... Jeg synes i alle fall det vare fine kveldsbilder, med "Drammen by night" som min favoritt. Her er det som skal være svart, blitt svart - i motsetning til "Oslo sentrum" som har et lysskjær over seg. Ellers var det fin skarphet i alle bildene, og du har klart å unngå at lysene blir altfor utbrent. Så hvis du ønsket slakt, kan jeg dessverre ikke hjelpe deg... Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 bildene funker fint her (firefox) Jeg likte hvordan det Kirke bildet ble. du før litt inntrykk av at det brenner rundt kirken, på en måte. så lyset der ble veldig bra. eller enig med sentimental: drammen bildene ble generelt bedre en oslo bildene, siden oslo bildene har et litt disig lysskjær over seg, noe som ødelegger litt av natt effekten. men det er ikke noe du skal ha kritik for, siden det er bare sånn oslo er dessverre... Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 weird.. funker ikke i Opera eller IE7 her... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 403 Forbidden, ergo de virker ikke. Får bare "user posted image" i førsteinnlegget. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 funker i opera 9.20 ^^ både bildene og linkene. Anywhoo, jeg likte Drammen by night best, de andre er for "gråe" for min smak. Merkelig nok. Jeg tror også det hadde vært litt penere å croppe vekk litt av toppen på drammen by night. Blir litt mye svart. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ingen bilder å se med meg Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Bra bilder, Men det bildet av kirken syns det ble litt mørkt helt øverst. ellers så syns jeg at det andre bildene ble litt kjedelige savner noe spesielt å feste blikket på,det ble for mye byggninger og lyktstopler.Men fortsett å prøv så greier du det til slutt. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ser bildene jeg.. Prøv å fjern refferer login. Eller noe sånn.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Nå ser jeg dem også.. De 2 første var nydelige, mens de 2 neste virka litt blasse, etter min mening :] Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Nå ser jeg dem også.. De 2 første var nydelige, mens de 2 neste virka litt blasse, etter min mening :] 8392238[/snapback] Jeg er helt enig. Men grovt sett veldig gode bilder.. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Du kan være fornøyd med disse,bra bilder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå