Wackamole Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Topic sier egentlig det jeg vil vite, hvordan jeg får vist to "tabs" ved oppstart av mozilla, altså to websider når du starter opp. håper på svar -microsoftbruker- Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Åpne de to fanene du vil ha, ikke noen andre enn de to. Gå til Verktøy -> Innstillinger, velg "Bruk åpne nettsider" Håper det er dette du er ute etter. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg er ikke helt sikker på om dere forstår hva jeg mener... i internet explorer så kan man skrive inn to nettsteder i <tools--<options-- så når man starter internet explorer da, så kommer det to nettsteder i hver sin tab! er det noen sånn funksjon i firefox mozilla Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Når en person ber om hjelp til å få til en funksjon i FF, så foreslår man ikke å bruke Opera i stedet. Det er OFF TOPIC. Så enkelt er det. Flere innlegg har blitt slettet. Vennligst hold dere on topic. Kommentarer til moderering tas som vanlig på PM og ikke i selve tråden. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Les min første post. 8390119[/snapback] Tusen takk!.. det funket perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå