Crex Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Vel.. Da jeg var liten vill jeg bare spise yogurt, så for at jeg skulle få i meg næring måtte foreldrene mine dyppe f. eks. brød i yogurt osv. lillebroren min som er 4 ( en veldig atpåklatt) spiste for en stund siden to halve brødskiver "klæsja" sammen. et var sjokade, med 2 skinkeskiver inni Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) - Ketshup på Grandiosa. - Ketshup på grovbrødskive. - Spagetti og poteter! Skjønner ikke at folk bruker poteter sammen med Spagettien. Det ødelegger jo spagettien! Endret 29. april 2007 av Bushmills Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 - Ketshup på Grandiosa.- Ketshup på grovbrødskive. - Spagetti og poteter! Skjønner ikke at folk bruker poteter sammen med Spagettien. Det ødelegger jo spagettien! 8498899[/snapback] Spagetti og poteter? den var ny for meg. Hva i all verden skulle poenget med det være. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Poteter og pannekaker er ganske ganske spesielt. Ikke vanlig hos meg, hvertfall. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Poteter og pannekaker er ganske ganske spesielt. Ikke vanlig hos meg, hvertfall. 8499630[/snapback] Vi spiser pannekaker med en smørje av poteter, mør, gulrøtter og kålerabistappe. Og det er KNALL GODT! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Vi spiser pannekaker med en smørje av poteter, mør, gulrøtter og kålerabistappe. Og det er KNALL GODT! 8499748[/snapback] Kålerabistappe OG pannekaker!? Dette blir bare verre og verre. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Cola+Potetgull+Saltstenger+Syrlige skilt = oppkast Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Banantoast! - Skrekkelige saker! Skulle prøve noe nytt i lunsjen på jobb. Resultatet blei brødskiver med ost og banan, stappa inn i toastjernet. Det var ikke godt. Ble ikke bedre av at jeg etterpå pøste på med Remulade, Majones, Jordbærsyltetøy og ketchup... (skaden var jo allerede skjedd). Tok èn bit så havna det i søpla gitt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg vet hva det verste T-Solberg vet er: Full Pakke + Kina-sjokolade Haha Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Skulle nesten laga ein pizza med brunost ein gong. Det hadde nok vore saker tenkjer eg. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hmm, Vafler og gulost slo ikke helt ann her Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Verste blandingen jeg har prøvd var vell rømmegrøt og piffikrydder... bruttern byttet kanelen ut med piffikrydderet.. dum var jeg som ikke tenkte over det i det hele tatt før jeg spiste det.. usj. Og så var det pizzaen ombord i cruiseskipet jeg var på i sommer, pizza med tørrfisk, oliven, og snegler. Snegler synest jeg ikke smaker så verst, men på en pizza har det ivertfall ingenting å gjøre, og det har IVERTFALL ikke tørrfisken heller å gjøre. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Vel, det værste jeg har smakt er noe jeg og mine venner lagde en gang når vi måtte vaske et kjøkken på skolen. Vi tok alt som var å finne og hadde det i en liten kasserolle som vi varmet det opp med. Ikke spør engang hva vi hadde oppi for det husker jeg ikke engang. Alt fra krydder, saus, taco skjell og så mye mer. En lærer smakte til og med på det og sa det var interesant før hun sprang ut Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Verste mat eg har vore borti trur eg blir militærets frystetørka feltrasjon med "Steinbitgryte og dillmarinerte reker". Tyggegummikonsistens og grusom smak forent. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Gikk tom for mat og improviserte litt med det jeg hadde liggende. Bacon og svinestrimler med kinakål og minimais, i tortillalefse med salsa. Det var stygg smak på det. Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 På en leir fikk jeg 50 kroner hvis jeg drakk en sånn.. blanding av ting vi hadde til frokosten.. xD oppi der var det.. Melk, biola bringebær, pærecultura, vann, salt, pepper, most appelsin og sitron og syltetøy xD Det var jo godt? Men jeg ble 50 kroner rikere da. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Verste mat eg har vore borti trur eg blir militærets frystetørka feltrasjon med "Steinbitgryte og dillmarinerte reker". Tyggegummikonsistens og grusom smak forent. 9443249[/snapback] Hehe, den smaker ikke akkurat godt nei. Jeg var heldigvis i staben så jeg var med på å fordele maten Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Var fullt av karri i kanelboksen en gang vi spiste grøt. Luktet det ikke før jeg spiste en skje o.O Lenke til kommentar
butare Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kokte erterstuing med 60% brennevin under en hyttetur for mange år siden. Vi hadde ikke vann. 1 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kokte erterstuing med 60% brennevin under en hyttetur for mange år siden. Vi hadde ikke vann. 9635513[/snapback] Hahaha :!: Folket her bruker sukker og kanel på ribba til jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå