Kakofoni Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Grandiosaen "Full pakke". Lenke til kommentar
pr1nc3ss Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Grandiosaen "Full pakke". 8431310[/snapback] Hehe, enig der! Da jeg var liten pleide jeg å spise gomme med prim på. Syntes dette var kjempegodt! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Da jeg var liten pleide jeg å spise gomme med prim på. Syntes dette var kjempegodt! 8431369[/snapback] Gomme? Lenke til kommentar
pr1nc3ss Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Gomme? 8431385[/snapback] Jepp, er laget av melk elns, smørepålegg med litt kanel på toppen. Heter Namdalsgomme og når jeg tenker meg om så selges det ikke i hele Norge, vertfall ikke i Bergen. Kanskje det er et Trønderpålegg Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Gomme? 8431385[/snapback] Jepp, er laget av melk elns, smørepålegg med litt kanel på toppen. Heter Namdalsgomme og når jeg tenker meg om så selges det ikke i hele Norge, vertfall ikke i Bergen. Kanskje det er et Trønderpålegg 8431408[/snapback] Er et typisk trønderpålegg ja Har prøvd brødskive med leverpostei og syltetøy. Var ikke SÅ godt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Fritert sjokolade med ketchup. MMMMMHHH Deilig! Lenke til kommentar
nadle Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg og ei venninne fikk veldig lyst på smoothie for en stund tilbake. Vi hadde veldig lite av de typiske smoothie-ingrediensene, men vi prøvde : Eple Banan Isbiter Melk Forferdelig! Masse klumper, og ekkelt lukt og.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 en liten plass her i nord-troms er det vanlig at man har sukker på egg, og ikke salt. Aldri smakt det, men høres ikke godt ut... Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Grandiosaen "Full pakke". 8431310[/snapback] Jeg har personlig vonde minner med den pizzaen. Fikk spysjuka rett etter jeg hadde spist. Var ikke noe spesielt god når den gikk ned. Ikke noen overaskelse kanskje at den ikke var noe bedre på vei opp igjen heller.... Aldri mer. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Litt off topic, men onkelen min spiser sjokoladepålegg med svartpølse. Prøvde å lure meg til å smake, men jeg takka nei. ^^ Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Litt off topic, men onkelen min spiser sjokoladepålegg med svartpølse. Prøvde å lure meg til å smake, men jeg takka nei. ^^ 8438962[/snapback] Det tror jeg du gjorde lurt i. Nugatti med banan og bringebærsyltetøy derimot er digg! OnT: Noe av det verste jeg har smakt må være pizzaen til svigermor. Ta en gjennomsnittlig norsk hjemmelaget pizza og legg den i vann i ca 30 sek så er du der... Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ketchup og sennup! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Brødskive og SMØR :!: 8469746[/snapback] Fysjameg! Husker en gang jeg fyllte sukker i saltbøssa. Da ble det popcorn med sukker på Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Brødskive og SMØR :!: 8469746[/snapback] Fysjameg! Husker en gang jeg fyllte sukker i saltbøssa. Da ble det popcorn med sukker på 8469838[/snapback] sukker-pop corn da Smakte litt søtt? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Da jeg var mindre prøvde jeg å blande ulike mat-ting som vanligvis ikke brukes så ofte sammen. Tenkte "Heeei, jeg liker egg, jeg liker nugatti, så hvorfor ikke begge samtidig?" Syntes faktisk at det ikke var så ille. Ketchup på kokt gulrot fungerer bra, men da med alt det andre tilbehøret. Derimot passer dressing over hode ikke sammen med nudler fiiiisj. Prøvde det da jeg fant ut at vi ikke hadde rømme. Ja, forresten, rømme og nudler. Nam. (Riktig nok med alt vannet helt ut) Vet om en som bruker ketchup til alt, deriblant salat.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 sukker-pop corn da Smakte litt søtt? 8474484[/snapback] Der minte du meg på noe. Karamellpopcorn er skikkelig, skikkelig vondt. Lurer på hvor i alle dager de fikk idéen om å blande popcorn med karamell. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 sukker-pop corn da Smakte litt søtt? 8474484[/snapback] Ja. Spesielt siden det ble drysset på skikkelig mye ettersom popkornet ikke smakte noe saltere uansett hvor mye sukker man tok på :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå