Gå til innhold

Verste matblandinger dere har smakt!


Anbefalte innlegg

Vel.. Da jeg var liten vill jeg bare spise yogurt, så for at jeg skulle få i meg næring måtte foreldrene mine dyppe f. eks. brød i yogurt osv.

 

lillebroren min som er 4 ( en veldig atpåklatt) spiste for en stund siden to halve brødskiver "klæsja" sammen. et var sjokade, med 2 skinkeskiver inni

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Ketshup på Grandiosa.

- Ketshup på grovbrødskive.

- Spagetti og poteter!  :yucky:

 

Skjønner ikke at folk bruker poteter sammen med Spagettien.

Det ødelegger jo spagettien!

8498899[/snapback]

Spagetti og poteter? den var ny for meg. Hva i all verden skulle poenget med det være.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Banantoast! - Skrekkelige saker!

 

Skulle prøve noe nytt i lunsjen på jobb. Resultatet blei brødskiver med ost og banan, stappa inn i toastjernet. Det var ikke godt.

 

Ble ikke bedre av at jeg etterpå pøste på med Remulade, Majones, Jordbærsyltetøy og ketchup... (skaden var jo allerede skjedd). Tok èn bit så havna det i søpla gitt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Verste blandingen jeg har prøvd var vell rømmegrøt og piffikrydder... bruttern byttet kanelen ut med piffikrydderet.. dum var jeg som ikke tenkte over det i det hele tatt før jeg spiste det.. usj.

 

 

Og så var det pizzaen ombord i cruiseskipet jeg var på i sommer, pizza med tørrfisk, oliven, og snegler.

 

Snegler synest jeg ikke smaker så verst, men på en pizza har det ivertfall ingenting å gjøre, og det har IVERTFALL ikke tørrfisken heller å gjøre.

Lenke til kommentar

Vel, det værste jeg har smakt er noe jeg og mine venner lagde en gang når vi måtte vaske et kjøkken på skolen. Vi tok alt som var å finne og hadde det i en liten kasserolle som vi varmet det opp med. Ikke spør engang hva vi hadde oppi for det husker jeg ikke engang. Alt fra krydder, saus, taco skjell og så mye mer.

 

En lærer smakte til og med på det og sa det var interesant før hun sprang ut :wee:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...