Gå til innhold

Verste matblandinger dere har smakt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarte å gi broren min en sånn black boy-krydderboks med kanel i stedet for grillkrydder. Han var ikke særlig glad i meg de førstkommende timene.

Aner meg at det ikke var sååå godt. :dontgetit:

Edit: glemte å nevne at vi skulle spise pølse med brød. :thumbdown:

Endret av notalive
Lenke til kommentar
Jeg klarte å gi broren min en sånn black boy-krydderboks med kanel i stedet for grillkrydder. Han var ikke særlig glad i meg de førstkommende timene.

Aner meg at det ikke var sååå godt. :dontgetit:

Edit: glemte å nevne at vi skulle spise pølse med brød.  :thumbdown:

8386277[/snapback]

HAHA, det var bra :!:

Lenke til kommentar

Broren min spiser ketchup til det aller meste, men hadde aldri prøvd ketchup på nugatti. Så han skjærte en skive, smurte på nugatti og tok på noen striper med ketchup. Etter en tygg, så han litt betenkende ut, før han utbrøt: «Nam!» og spiste opp, før han lagde en til.

Lenke til kommentar
Broren min spiser ketchup til det aller meste, men hadde aldri prøvd ketchup på nugatti. Så han skjærte en skive, smurte på nugatti og tok på noen striper med ketchup. Etter en tygg, så han litt betenkende ut, før han utbrøt: «Nam!» og spiste opp, før han lagde en til.

8391663[/snapback]

Uff mistet nesten matlysten der... Nugatti og ketchup, jasså. Han spiser vel ikke frukt-coctail med ketchup på¿

Lenke til kommentar
Uff mistet nesten matlysten der... Nugatti og ketchup, jasså. Han spiser vel ikke frukt-coctail med ketchup på¿

8393633[/snapback]

Skal ikke se bort ifra det, men han har også prøvd det på grøt. Det er nok mest for å være «tøff», men han spiste nå opp en porsjon.

Lenke til kommentar
Han var ikke enig.  :p

Ellers vet jeg søskenbarnet mitt brukte å spise brødskive med nugatti og majones ... :hmm:  Vil tro han likte det.

8386617[/snapback]

Brødskive med nugatti og majones er faktisk utrolig godt. :)

8393959[/snapback]

Seriøst :blink:

jeg får frysninger bare av å tenke på det :p

Lenke til kommentar
En kamerat av familien bruker sukker på lapskausen.

8398900[/snapback]

Dette er i grunn ikke så merkelig, da sukker er med på å fremheve og runde av smaken på det aller meste. Her brukes det et lite dryss sukker i all mat som ikke inneholder noe særlig sødme fra før, men da som oftes under tilberedingen, ikke ved servering.

Ketchup, og da spesielt Idun og Coop's type, innehar den spesielle egenskapen at smaken overdøver all annen smak, så jeg vil tro at uansett hva du har det på, så vil det smake ketchup og ikke nødvendigvis være så forferdelig. Gammelt militærtriks når man får usmakelige feltrasjoner. f.eks. sei i helvete.

Selv holder jeg en knapp på ei fiskesuppe vi fikk servert i militæret, som gikk under navnet "Fisk alá Balkan". Hvorfor den fikk det navnet, det vites ikke, men det smakte ikke direkte bra. Fiskesuppe med bananer og eple. Blæh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...