Lawliet Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Litt morsomt å høre hva dei verst matblandingene dere har smakt er da kan jeg begynne: 1.Graut med pepper(tok feil av kanelen <) 2.Kornblanding + vann(gikk tom får melk ) Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 har ikke prøvd men en blanding av nugatti å rømme høres....hmm.... Lenke til kommentar
notalive Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Jeg klarte å gi broren min en sånn black boy-krydderboks med kanel i stedet for grillkrydder. Han var ikke særlig glad i meg de førstkommende timene. Aner meg at det ikke var sååå godt. Edit: glemte å nevne at vi skulle spise pølse med brød. Endret 14. april 2007 av notalive Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Jeg klarte å gi broren min en sånn black boy-krydderboks med kanel i stedet for grillkrydder. Han var ikke særlig glad i meg de førstkommende timene. Aner meg at det ikke var sååå godt. Edit: glemte å nevne at vi skulle spise pølse med brød. 8386277[/snapback] HAHA, det var bra :!: Lenke til kommentar
notalive Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Han var ikke enig. Ellers vet jeg søskenbarnet mitt brukte å spise brødskive med nugatti og majones ... Vil tro han likte det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ei jeg kjenner spiser brød med nugatti og hvitost.. som hun tar i microen først. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Broren min spiser ketchup til det aller meste, men hadde aldri prøvd ketchup på nugatti. Så han skjærte en skive, smurte på nugatti og tok på noen striper med ketchup. Etter en tygg, så han litt betenkende ut, før han utbrøt: «Nam!» og spiste opp, før han lagde en til. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Broren min spiser ketchup til det aller meste, men hadde aldri prøvd ketchup på nugatti. Så han skjærte en skive, smurte på nugatti og tok på noen striper med ketchup. Etter en tygg, så han litt betenkende ut, før han utbrøt: «Nam!» og spiste opp, før han lagde en til. 8391663[/snapback] Uff mistet nesten matlysten der... Nugatti og ketchup, jasså. Han spiser vel ikke frukt-coctail med ketchup på¿ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Uff mistet nesten matlysten der... Nugatti og ketchup, jasså. Han spiser vel ikke frukt-coctail med ketchup på¿ 8393633[/snapback] Skal ikke se bort ifra det, men han har også prøvd det på grøt. Det er nok mest for å være «tøff», men han spiste nå opp en porsjon. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Han var ikke enig. Ellers vet jeg søskenbarnet mitt brukte å spise brødskive med nugatti og majones ... Vil tro han likte det. 8386617[/snapback] Brødskive med nugatti og majones er faktisk utrolig godt. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Han var ikke enig. Ellers vet jeg søskenbarnet mitt brukte å spise brødskive med nugatti og majones ... Vil tro han likte det. 8386617[/snapback] Brødskive med nugatti og majones er faktisk utrolig godt. 8393959[/snapback] Seriøst jeg får frysninger bare av å tenke på det Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Majones + brunost på brødskive = Sennep + bolle = Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Bestefar spiser gryterett OG poteter. Det er jo ikke direkte vondt, men litt festlig kombinasjon. Blant de vonde kombinasjonene er min favoritt pølse og vaffel! haha Lenke til kommentar
notalive Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hm, vaffel, jeg spiste faktisk vaffel med salami for en stund tilbake, var faktisk ikke så ille. Ellers prøvde en i klassen min brødskive med smør, jordbærsyltetøy, hvitost, brunost og skinke. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 En kamerat av familien bruker sukker på lapskausen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) en kompis av meg lagde en milkshake med alt han fant hos han og tok med på skolen, jeg har aldri smakt noe mer ekkelt.(visste det kom til å smake dritt, men ikke så mye da ) Endret 16. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 når jeg var mindre så mekket jeg kakao, men fant ut: Oi er jo nesten ikke melk igjen" så jeg brukte opp melka og fyllte etter med appelsin juice Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 En kamerat av familien bruker sukker på lapskausen. 8398900[/snapback] Dette er i grunn ikke så merkelig, da sukker er med på å fremheve og runde av smaken på det aller meste. Her brukes det et lite dryss sukker i all mat som ikke inneholder noe særlig sødme fra før, men da som oftes under tilberedingen, ikke ved servering. Ketchup, og da spesielt Idun og Coop's type, innehar den spesielle egenskapen at smaken overdøver all annen smak, så jeg vil tro at uansett hva du har det på, så vil det smake ketchup og ikke nødvendigvis være så forferdelig. Gammelt militærtriks når man får usmakelige feltrasjoner. f.eks. sei i helvete. Selv holder jeg en knapp på ei fiskesuppe vi fikk servert i militæret, som gikk under navnet "Fisk alá Balkan". Hvorfor den fikk det navnet, det vites ikke, men det smakte ikke direkte bra. Fiskesuppe med bananer og eple. Blæh. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ei jeg kjenner spiser brød med nugatti og hvitost.. som hun tar i microen først. 8391617[/snapback] Det høres jo godt ut, ikke det at jeg har prøvd, men jeg bruker hvitost på alt jeg spiser. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Den fiskesuppen hørtes ... Ja, jeg ville nok tatt en grandis i stedet. Menne, ingen flere som har smakt noe ... merkelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå