shebban Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 jeg skal bygge pcdvd i bilen og har funnet en billig bærbar skjerm til salgs. Men det jeg lurer på er om det går ann å bygge om slik at jeg kan bruke denne i vanlig vga port eller sånn lcd skjerm utgang? Eventuelt noen som har kobling sjema? skjermen er av type: Compaq 1530 bærbar TFT fargeskjerm Lenke til kommentar
shebban Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 hum.. Ingen elektrikere her som vet noe om data her inne? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 sorry vet ikke om det går men et lite tips til folk som skal ha lcd i bilen,XA3000 5 tommers lcd selges på websiden.no Lenke til kommentar
shebban Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 sorry men 5" blir for lite:( Jeg vil ha minst en 8-9" Og disse skjermene koster jo en formue til bil. Så da blir det Den minste lcd skjermen jeg finner, som ikke koster for mye:) Har sett noen som dei bruker i kassene på diverse butikker. Noen som vet hvor mye sånt koster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå