Gå til innhold

Ville du ofret synet...?


Drillo

Anbefalte innlegg

Så kommer DEL 2 av diskusjonen. Og jeg forventer langt flere JA nå:

 

Ville du ofret synet dersom hele verden fikk vite at det var du som hadde reddet verden fra all mulig lidelse, ved å ofre synet?

8389671[/snapback]

 

Nei. Kunne gjerne blitt kjent som ett rasshøl som ikke gjorde det og, for hva bryr det meg? De er der borte, mens jeg sitter trygt her. (Muhahaha.) ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle ville voldtatt 20, yeah right. Det er ikke gøy i fengsel. Det er helt greit å være dau. Ergo er jeg heller dau enn å sitte i fengsel for å ha voldtatt 20.

8389626[/snapback]

10 år i fengsel(norge, tv, gratis mat, gratis husly osv..) eller vært død? Jeg vet hva jeg ville ha valgt.

8389641[/snapback]

 

Du er for lengst avslørt som troll.

Lenke til kommentar
Alle ville voldtatt 20, yeah right. Det er ikke gøy i fengsel. Det er helt greit å være dau. Ergo er jeg heller dau enn å sitte i fengsel for å ha voldtatt 20.

8389626[/snapback]

10 år i fengsel(norge, tv, gratis mat, gratis husly osv..) eller vært død? Jeg vet hva jeg ville ha valgt.

8389641[/snapback]

Du er for lengst avslørt som troll.

8389732[/snapback]

Den eneste som troller nå er du drillo. Nekter plent å akseptere den menneskeligenaturen. Det er ditt problem, ikke kall andre troll fordi du ikke takler det.

Lenke til kommentar
Yeah right. God natt du  :p

8389749[/snapback]

 

 

Hva kaller du dette?

Ville du drept et negerbarn for at favorittlaget ditt skulle score på et frispark i en relativt viktig kamp?

8389583[/snapback]

8389776[/snapback]

 

Hadde ikke overrasket meg om du svarte JA på det. Laget ditt er tross alt viktigere for deg enn negerbarnet.

Lenke til kommentar
Alle ville voldtatt 20, yeah right. Det er ikke gøy i fengsel. Det er helt greit å være dau. Ergo er jeg heller dau enn å sitte i fengsel for å ha voldtatt 20.

8389626[/snapback]

10 år i fengsel(norge, tv, gratis mat, gratis husly osv..) eller vært død? Jeg vet hva jeg ville ha valgt.

8389641[/snapback]

Du er for lengst avslørt som troll.

8389732[/snapback]

Den eneste som troller nå er du drillo. Nekter plent å akseptere den menneskeligenaturen. Det er ditt problem, ikke kall andre troll fordi du ikke takler det.

8389781[/snapback]

 

Ja. Alle mennesker er forskjellige. Alle har sine meninger, noen er enige med deg, andre ikke. Det virker som om du nesten begynner å grine fordi folk ikke ville ofret synet sitt for andre. Hva er poenget med denne tråden når du ikke aksepterer at andre har forskjellige meninger?

Lenke til kommentar
Alle ville voldtatt 20, yeah right. Det er ikke gøy i fengsel. Det er helt greit å være dau. Ergo er jeg heller dau enn å sitte i fengsel for å ha voldtatt 20.

8389626[/snapback]

10 år i fengsel(norge, tv, gratis mat, gratis husly osv..) eller vært død? Jeg vet hva jeg ville ha valgt.

8389641[/snapback]

Du er for lengst avslørt som troll.

8389732[/snapback]

Den eneste som troller nå er du drillo. Nekter plent å akseptere den menneskeligenaturen. Det er ditt problem, ikke kall andre troll fordi du ikke takler det.

8389781[/snapback]

 

Det er ikke mitt problem om jeg kaller han troll heller. Det er evt hans, hvis han velger å se på det som et problem.

 

Vel, heretter skal jeg slutte å være en grei fyr. Ingen grunn til det når omverdenen er ond, kald og dyrisk.

Lenke til kommentar
Hadde ikke overrasket meg om du svarte JA på det. Laget ditt er tross alt viktigere for deg enn negerbarnet.

8389802[/snapback]

Slutt å troll.

 

Og btw

1. Jeg liker ikke fotball

2. Jeg bryr meg ikke om fotball.

3. Jeg hadde ikke tatt livet av et barn for det.

8389812[/snapback]

 

Neinei, men HVIS du var fotballfanatiker, da.

 

Du har jo allerede svart at du er villig til å påføre verden masse lidelse og elendighet for å beholde ditt eget syn.

Lenke til kommentar
Du har jo allerede svart at du er villig til å påføre verden masse lidelse og elendighet for å beholde ditt eget syn.

8389832[/snapback]

Slutt å legge ord i andres munn. Det eneste han, og vi andre, har sagt er at vi ikke vil ofre synes for å fjerne lidelsen. Det er en forskjell på å ikke fjerne, og på å påføre.

Lenke til kommentar
jeg tror fortsatt de fleste ville ofre synet sitt for å redde millioner av andre drillo, dersom situasjonen oppstod.

8389838[/snapback]

 

De fleste? Det trodde jeg også inntil for et par måneder siden, men jeg ser nå at det er naïvt å tro det.

 

Så vi bør nok bare begynne å gi totalt faen i våre medmennesker vi også.

Lenke til kommentar
jeg tror fortsatt de fleste ville ofre synet sitt for å redde millioner av andre drillo, dersom situasjonen oppstod.

8389838[/snapback]

 

De fleste? Det trodde jeg også inntil for et par måneder siden, men jeg ser nå at det er naïvt å tro det.

 

Så vi bør nok bare begynne å gi totalt faen i våre medmennesker vi også.

8389852[/snapback]

tviler på disse på forumet er 100% seriøse

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Neinei, men HVIS du var fotballfanatiker, da.

 

Du har jo allerede svart at du er villig til å påføre verden masse lidelse og elendighet for å beholde ditt eget syn.

8389832[/snapback]

For å beholde synet mitt, ja. Men for fotball? Eller la oss ta noe jeg liker, slanger. Jeg ville ikke ha ofra et barn for slanger.

8389843[/snapback]

 

Da har du aldri vært fotballfanatiker. Fotballaget har som regel en viktig plass i en supporters liv. Mye viktigere enn et negerbarn. Så hvorfor ville du ikke ofret et negerbarn for en viktig skåring for laget ditt?

 

Nei, sorry, glemte at du var et troll.

Lenke til kommentar
Du har jo allerede svart at du er villig til å påføre verden masse lidelse og elendighet for å beholde ditt eget syn.

8389832[/snapback]

Slutt å legge ord i andres munn. Det eneste han, og vi andre, har sagt er at vi ikke vil ofre synes for å fjerne lidelsen. Det er en forskjell på å ikke fjerne, og på å påføre.

8389845[/snapback]

 

Nei, det er jo samme sak i dette scenarioet. Du har to muligheter:

 

1. En verden fri for lidelse og faenskap, men at du selv er blind

2. En verden full av lidelse og faenskap, men hvor du selv kan se

 

Ikke kom å si at du hadde latt deg blinde for å hindre lidelse og faenskap i verden, dersom verden var et ba sted fra før?

Endret av Drillo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...