Gå til innhold

Ville du ofret synet...?


Drillo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, dere er det. Heldigvis er ikke alle slik.

8389349[/snapback]

"DERE" ? Er ikke du et menneske da?

8389366[/snapback]

 

Jo. Dere er som vanlige dyr.

8389392[/snapback]

Det er du også. Synes er såpass viktig for å ha et godt liv at jeg aldri ville ofret det for andre enn mine absolutt nærmeste.

8389403[/snapback]

 

Synet ditt er ikke viktig i den store sammenheng. Det er faktisk ikke verdt en dritt.

Lenke til kommentar
Ja, ville det.

 

Ville du voldtatt 20 uskyldige damer for å redde ditt eget liv?

8389507[/snapback]

Helt klart.

 

Livet mitt er for verdifullt for meg selv, selv om andre gir f i det.

8389513[/snapback]

 

Jeg bryr meg ikke så veldig om livet mitt. Dvs, jeg er ikke så selvhøytidelig. Dauer likevel før eller siden. Bryr meg i hvert fall ikke om å føre genene videre og slikt. Patetisk.

Lenke til kommentar
Lol, tenkte nok du var et troll.

 

Ingen ville klart å gjøre det, bare idioter.

8389522[/snapback]

Ingen ville ha klart å gjøre det, bare idioter. Motsier ikke du deg selv nå? Du mener "bare idioter hadde klart å gjort noe sånt". Og tviler på det er idioter engang, psykiske ustabile mener du vel?

8389539[/snapback]

 

En liten selvmotsigelse hvis du vil ha det slik. Uansett, du hadde neppe klart å gå ut og voldta 20 uskyldige damer. Bedre å være dau enn å ha det på samvittigheten. Det er du enig i!

Lenke til kommentar
En liten selvmotsigelse hvis du vil ha det slik. Uansett, du hadde neppe klart å gå ut og voldta 20 uskyldige damer. Bedre å være dau enn å ha det på samvittigheten. Det er du enig i!

8389548[/snapback]

Tull! Du aner ikke hva mennesker er i stand til om de virkelig må! Du tror vel også at ingen person ville spist et annet menneske om det var eneste måte å overleve på? Vel, det skjer og har skjedd!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...