Gå til innhold

Ville du ofret synet...?


Drillo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke søren om jeg hadde ofret synet for dette. Som mange andre har sagt, krig er naturlig, det er noe som har vert helt siden vi kunne gå.

 

Men en annen ting, ville dere ofret en hvilken som helst afrikanergutt for å redde en av dine mest elskede da?

8388079[/snapback]

 

Kommer an på situasjonen. Hadde jeg for eksempel måtte reise aktivt ned dit sjøl, ta med kniv og drepe ungen, hadde jeg ikke klart det. Hadde jeg bare kunnet trykke på en knapp, kunne jeg til og med ofret en hvilken som helst europeer, også folk her på forumet.

 

Ville du?

Lenke til kommentar
Ville du ofret synet ditt hvis det kunne stanse alle verdens kriger og elendighet?

8386026[/snapback]

nope... Har det greit som jeg har det. Såpass egoist er jeg :fun:

 

 

Men en annen ting, ville dere ofret en hvilken som helst afrikanergutt for å redde en av dine mest elskede da?

8388079[/snapback]

Hadde gjort det uten å blunke :)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Ehh..

Tipp 3 ganger..

 

Fasit:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Alldri

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Alldri i

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Alldri i dette

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Alldri i dette livet!

 

:p

8388396[/snapback]

 

Nå har du prestert å stave "alldri" feil ørten ganger på rad ;)

Lenke til kommentar
Ville du ofret synet ditt hvis det kunne stanse alle verdens kriger og elendighet?

8386026[/snapback]

nope... Har det greit som jeg har det. Såpass egoist er jeg :fun:

 

 

Men en annen ting, ville dere ofret en hvilken som helst afrikanergutt for å redde en av dine mest elskede da?

8388079[/snapback]

Hadde gjort det uten å blunke :)

8388382[/snapback]

 

Ville du ofret alle nordmenn da?

Lenke til kommentar

Dette beviser at mennesker egentlig driter i hverandre. Vi lager overfladiske bekjentskaper (også kjent som venner) kun for egen vinnings skyld. Mange av oss biter på og narres til å tro at noen bryr seg om vi drepes. Hehe.

 

Bortsett fra nærmeste familie, da. Men egentlig driter vi i dem også. Alt handler til syvende og sist om oss selv :)

Lenke til kommentar
...Bortsett fra nærmeste familie, da. Men egentlig driter vi i dem også. Alt handler til syvende og sist om oss selv  :)

8388476[/snapback]

Heldigvis for planeten finnes da noen få velgjørere, og jo flere det er, jo flere blir det. It's like a virus of løøøv ;)

8388486[/snapback]

 

Men husk at disse velgjørerne til syvende og sist også kun tenker på seg selv.

Lenke til kommentar
Og forresten, hvilken glede kan det gi meg som sitter der og ikke kan se en dritt mens mange andre folk som jeg ikke kjenner, som jeg aldri kommer til å få møte - har det godt?

8386509[/snapback]

 

Nå høres du kvalmende egoistisk ut! Hvis du kunne spare millioner fra et liv i nød/krig, mot at du - en eneste liten person - skulle miste synet... jeg mener "look at the big picture!". Ditt syn er ikke verdt en dritt sammenlignet med livet til utallige mennesker. :roll:

 

 

edit: Hvilken glede? Det gir det gleden over å ha reddet andre menneskeliv, gleden om å ha gjort noe godt!

8386522[/snapback]

 

Må du slenge drit hele tiden ?

 

Jeg ville ikke ofret synet mitt nei

Lenke til kommentar
Og forresten, hvilken glede kan det gi meg som sitter der og ikke kan se en dritt mens mange andre folk som jeg ikke kjenner, som jeg aldri kommer til å få møte - har det godt?

8386509[/snapback]

 

Nå høres du kvalmende egoistisk ut! Hvis du kunne spare millioner fra et liv i nød/krig, mot at du - en eneste liten person - skulle miste synet... jeg mener "look at the big picture!". Ditt syn er ikke verdt en dritt sammenlignet med livet til utallige mennesker. :roll:

 

 

 

edit: Hvilken glede? Det gir det gleden over å ha reddet andre menneskeliv, gleden om å ha gjort noe godt!

8386522[/snapback]

 

Må du slenge drit hele tiden ?

 

Jeg ville ikke ofret synet mitt nei

8388612[/snapback]

 

Greit nok. Men ville du ofret synet til et annet menneske?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...