Gå til innhold

Ville du ofret synet...?


Drillo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Never ever ever. For å si det kort.

 

EDIT: De som kommer med argumentet om at vi trenger krig på grunn av overpopulasjon kan ikke mye om krig. Det er mange færre som dør av krig hver dag enn av sult osv. (som også kan sees på som elendighet), men på tross av all krig og elendighet så vokser antallet mennesker jevnt og trutt. Kriger har på det mest ekstreme potensiale til å utsette utviklingen til et land, men har veldig lite å si for "the big picture".

8387176[/snapback]

Hvem sa at overbefolkning ikke var en del av "elendighet" i førstepost?

Lenke til kommentar
Okay, sure, jeg er egoistisk. Men syns det er like egoistisk og korttenkt å ofre synet sitt for andre mennesker, når du rett og slett ødelegger for menneskehetens fremtid bare for å spare ett titalls millioners menneskeliv. Du føler deg bra så lenge du lever, gratulerer - men du har fucka opp for verden. Åpne øya helt og se resten av bildet. =)

8386560[/snapback]

 

 

Hvis du hadde lest et par poster opp på siden, hadde du lagt merke til at jeg skrev dette.

 

Det er vel egentlig ikke poenget her da?

 

Det er klart at befolkningen hadde økt betraktelig om det ikke fantes krig her i verden, men denne tråden handler kanskje mer om å ofre noe selv, slik at mange andre kan få det bedre?

 

Eller?

 

Det betyr altså jeg i denne sammenhengen ikke tar hensyn til faktorer som overbefolkning og lignende... men nå er jo det slik jeg ser saken

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...