Gå til innhold

Ville du ofret synet...?


Drillo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så mangel på samvittighet og empati er altså forklaringen. Det er nok medfødt, så jeg skal ikke klandre deg.

8389970[/snapback]

Haha, jeg ler. Du kan ikke ha noe sånt medfødt. Og da er det alvorlig mange som "har den sykdommen".

 

Drillo: Kan ikke tro jeg sier dette, men skarstad ER mye mer voksen enn deg.

8390092[/snapback]

 

Naïv, fy faen så naïv jeg har vært. Du er faen døtte meg 16! Bortkastet tid, denne ettermiddagen.

 

Vi får fortsette om 3-4 år.

Lenke til kommentar
Jaja, samme faen. De kan umulig være lykkelige med den holdningen.

8389898[/snapback]

Hvorfor kan jeg ikke være lykkelig grunnet mitt valg i en totalt urealistsik problemstilling?

8389943[/snapback]

fordi valget baserer seg på et syn hvor man har null empati,

og uten empati har man heller ingen følelser,

og et liv uten følelser kan umulig være lykkelig

8389975[/snapback]

 

Nei, og det kan heller ikke være trist.

Lenke til kommentar
Dette er selvmotsigende. Empati betyr evne til innlevelse og forståelse av andre mennesker. Hvis du bare har medfølelse for de du bryr deg om, de som står deg nærmest, da har du lite empati, og lav EQ generelt (Visse personlighetstester måler emosjonell intelligens, dvs. evnen til medfølelse. Mangel på slik evne diagnostiseres som psykopati.). Hvis du ikke bryr deg om at barn du ikke kjenner dør, da vil jeg si du har lite empati.

8390108[/snapback]

Så du bryr det like mye om Ungopo Acknad fra Kongo som mammaen din?

 

For øvrig søt dame i avataren din. Mener å ha sett henne i en annen utgave tidligere. Er det dama di?

8390112[/snapback]

Det er en fransk sangerinne, uten at jeg helt skjønner hva det har med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Naïv, fy faen så naïv jeg har vært. Du er faen døtte meg 16! Bortkastet tid, denne ettermiddagen.

 

Vi får fortsette om 3-4 år.

8390207[/snapback]

Hva faen har det der med saken å gjøre?

Er du virkelig så barnslig at du ikke kan diskutere en sak uten å gå på person?

Lenke til kommentar
Så mangel på samvittighet og empati er altså forklaringen. Det er nok medfødt, så jeg skal ikke klandre deg.

8389970[/snapback]

Haha, jeg ler. Du kan ikke ha noe sånt medfødt. Og da er det alvorlig mange som "har den sykdommen".

 

Drillo: Kan ikke tro jeg sier dette, men skarstad ER mye mer voksen enn deg.

8390092[/snapback]

 

Naïv, fy faen så naïv jeg har vært. Du er faen døtte meg 16! Bortkastet tid, denne ettermiddagen.

 

Vi får fortsette om 3-4 år.

8390207[/snapback]

 

Forresten, latterlig at du bygger diskusjonens "viktighet" på alder. Hvor gammel er du da? Ikke så gammel oppe i toppen, sett utifra innleggene dine.

Lenke til kommentar
Dette er selvmotsigende. Empati betyr evne til innlevelse og forståelse av andre mennesker. Hvis du bare har medfølelse for de du bryr deg om, de som står deg nærmest, da har du lite empati, og lav EQ generelt (Visse personlighetstester måler emosjonell intelligens, dvs. evnen til medfølelse. Mangel på slik evne diagnostiseres som psykopati.). Hvis du ikke bryr deg om at barn du ikke kjenner dør, da vil jeg si du har lite empati.

8390108[/snapback]

Så du bryr det like mye om Ungopo Acknad fra Kongo som mammaen din?

nei. jeg bryr meg mye mer om mammaen min, men det betyr ikke at jeg ikke ville ofret noe for at Ungopo Acknad fra Kongo skal ha det bra. Og når det gjelder hundre millioner Ungopoer fra Kongo + hundre millioner i resten av verden blir saken rimelig klar. Det kalles empati.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Naïv, fy faen så naïv jeg har vært. Du er faen døtte meg 16! Bortkastet tid, denne ettermiddagen.

 

Vi får fortsette om 3-4 år.

8390207[/snapback]

Og vi vet uansett hvem som er mest voksen av oss to, når alderen er den eneste faktoren for deg.

 

Posta jeg tomt?!

8390233[/snapback]

Ville ikke at mods skulle fjernet innlegget mitt hvis ditt ble sletta.

Lenke til kommentar
Så mangel på samvittighet og empati er altså forklaringen. Det er nok medfødt, så jeg skal ikke klandre deg.

8389970[/snapback]

Haha, jeg ler. Du kan ikke ha noe sånt medfødt. Og da er det alvorlig mange som "har den sykdommen".

 

Drillo: Kan ikke tro jeg sier dette, men skarstad ER mye mer voksen enn deg.

8390092[/snapback]

 

Naïv, fy faen så naïv jeg har vært. Du er faen døtte meg 16! Bortkastet tid, denne ettermiddagen.

 

Vi får fortsette om 3-4 år.

8390207[/snapback]

 

Forresten, latterlig at du bygger diskusjonens "viktighet" på alder. Hvor gammel er du da? Ikke så gammel oppe i toppen, sett utifra innleggene dine.

8390229[/snapback]

 

Sier mannen med satan som profilbilde.

Lenke til kommentar

8390112[/snapback]

Med andre ord, du har ikke flere argumenter igjen.

8390130[/snapback]

 

Posta jeg tomt?!

8390233[/snapback]

Nei men rimelig dumt :p

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
trykk på snapbacken (pila) for å se hvilket innlegg han henviste til. :) Det er ofte vanlig å fjerne masse tekst om man ikke trenger å quote hele innlegget for å få frem poenget
Lenke til kommentar
Naïv, fy faen så naïv jeg har vært. Du er faen døtte meg 16! Bortkastet tid, denne ettermiddagen.

 

Vi får fortsette om 3-4 år.

8390207[/snapback]

Hva faen har det der med saken å gjøre?

Er du virkelig så barnslig at du ikke kan diskutere en sak uten å gå på person?

8390223[/snapback]

 

Det er det ytterst få som kan. Personangrep forekommer i nesten en hver diskusjon hvor folk krangler over 4-5 forumsider eller mer. Det er ikke sensasjonelt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...