Gå til innhold

Ville du ofret synet...?


Drillo

Anbefalte innlegg

Så mangel på samvittighet og empati er altså forklaringen. Det er nok medfødt, så jeg skal ikke klandre deg.

8389970[/snapback]

Nå begynner det her bare å bli for dumt drillo. Gi deg mens du fortsatt har muligheten til å komme deg ut av diskusjonen med respekten litt i hold.

8390043[/snapback]

Forseint... han mista all respekt for flere sider (egentlig tråder) siden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så mangel på samvittighet og empati er altså forklaringen. Det er nok medfødt, så jeg skal ikke klandre deg.

8389970[/snapback]

Nå begynner det her bare å bli for dumt drillo. Gi deg mens du fortsatt har muligheten til å komme deg ut av diskusjonen med respekten litt i hold.

8390043[/snapback]

Uff, nå får du nok høre det snart :nei:

8390064[/snapback]

Ja, blir nok beskyldt for å være et helsikes troll fordi jeg prøver å få han til å innse at han er like naiv som et 8 år gammelt jentebarn.

Lenke til kommentar
fordi valget baserer seg på et syn hvor man har null empati,

og uten empati har man heller ingen følelser,

og et liv uten følelser kan umulig være lykkelig

8389975[/snapback]

Jeg har empati, bare ikke for hvem som helst.

8390025[/snapback]

 

Du er jo forresten bare 17 år, det er vanlig at man er mer egoistisk i denne selvutviklingsperioden. Det var jeg også, selv om jeg neppe ville svart nei på spørsmålet i tråden.

 

Sannsynligvis endrer du standpunkt etter hvert :cool:

Lenke til kommentar
Så mangel på samvittighet og empati er altså forklaringen. Det er nok medfødt, så jeg skal ikke klandre deg.

8389970[/snapback]

Haha, jeg ler. Du kan ikke ha noe sånt medfødt. Og da er det alvorlig mange som "har den sykdommen".

 

Drillo: Kan ikke tro jeg sier dette, men skarstad ER mye mer voksen enn deg.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Du er jo forresten bare 17 år, det er vanlig at man er mer egoistisk i denne selvutviklingsperioden. Det var jeg også, selv om jeg neppe ville svart nei på spørsmålet i tråden.

 

Sannsynligvis endrer du standpunkt etter hvert  :cool:

8390091[/snapback]

Fantastisk argument! :rofl:

Lenke til kommentar
fordi valget baserer seg på et syn hvor man har null empati,

og uten empati har man heller ingen følelser,

og et liv uten følelser kan umulig være lykkelig

8389975[/snapback]

Jeg har empati, bare ikke for hvem som helst.

8390025[/snapback]

Dette er selvmotsigende. Empati betyr evne til innlevelse og forståelse av andre mennesker. Hvis du bare har medfølelse for de du bryr deg om, de som står deg nærmest, da har du lite empati, og lav EQ generelt (Visse personlighetstester måler emosjonell intelligens, dvs. evnen til medfølelse. Mangel på slik evne diagnostiseres som psykopati.). Hvis du ikke bryr deg om at barn du ikke kjenner dør, da vil jeg si du har lite empati.

Lenke til kommentar
fordi valget baserer seg på et syn hvor man har null empati,

og uten empati har man heller ingen følelser,

og et liv uten følelser kan umulig være lykkelig

8389975[/snapback]

Jeg har empati, bare ikke for hvem som helst.

8390025[/snapback]

 

For øvrig søt dame i avataren din. Mener å ha sett henne i en annen utgave tidligere. Er det dama di?

Lenke til kommentar
Og forresten, hvilken glede kan det gi meg som sitter der og ikke kan se en dritt mens mange andre folk som jeg ikke kjenner, som jeg aldri kommer til å få møte - har det godt?

8386509[/snapback]

 

Nå høres du kvalmende egoistisk ut! Hvis du kunne spare millioner fra et liv i nød/krig, mot at du - en eneste liten person - skulle miste synet... jeg mener "look at the big picture!". Ditt syn er ikke verdt en dritt sammenlignet med livet til utallige mennesker. :roll:

 

 

edit: Hvilken glede? Det gir det gleden over å ha reddet andre menneskeliv, gleden om å ha gjort noe godt!

8386522[/snapback]

 

Men han er jo blind :huh:

8390034[/snapback]

 

Ja, er man blind kan man ikke føle glede! God logikk :dribble:

Lenke til kommentar
Så mangel på samvittighet og empati er altså forklaringen. Det er nok medfødt, så jeg skal ikke klandre deg.

8389970[/snapback]

Nå begynner det her bare å bli for dumt drillo. Gi deg mens du fortsatt har muligheten til å komme deg ut av diskusjonen med respekten litt i hold.

8390043[/snapback]

 

Rette ræva som dreit, ja.

Lenke til kommentar
Så mangel på samvittighet og empati er altså forklaringen. Det er nok medfødt, så jeg skal ikke klandre deg.

8389970[/snapback]

Nå begynner det her bare å bli for dumt drillo. Gi deg mens du fortsatt har muligheten til å komme deg ut av diskusjonen med respekten litt i hold.

8390043[/snapback]

 

Rette ræva som dreit, ja.

8390137[/snapback]

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Det her begynner bare å bli tragisk. Håper du innser det selv, og kommer med enn unnskyldning om psykisk ustabilitet i gjerningsminuttet elns.

Lenke til kommentar
Så mangel på samvittighet og empati er altså forklaringen. Det er nok medfødt, så jeg skal ikke klandre deg.

8389970[/snapback]

Nå begynner det her bare å bli for dumt drillo. Gi deg mens du fortsatt har muligheten til å komme deg ut av diskusjonen med respekten litt i hold.

8390043[/snapback]

Forseint... han mista all respekt for flere sider (egentlig tråder) siden

8390069[/snapback]

 

Din respekt, ja. Men du er jo et respektløst vesen. Å sette sitt eget syn over verdensfreden vitner ikke om mye respekt for omverdenen.

Lenke til kommentar
Så mangel på samvittighet og empati er altså forklaringen. Det er nok medfødt, så jeg skal ikke klandre deg.

8389970[/snapback]

Nå begynner det her bare å bli for dumt drillo. Gi deg mens du fortsatt har muligheten til å komme deg ut av diskusjonen med respekten litt i hold.

8390043[/snapback]

Uff, nå får du nok høre det snart :nei:

8390064[/snapback]

Ja, blir nok beskyldt for å være et helsikes troll fordi jeg prøver å få han til å innse at han er like naiv som et 8 år gammelt jentebarn.

8390073[/snapback]

 

Du vet allerede hva jeg mener om troll i denne tråden. Er du mannssjåvinist også?

 

Ja, du har fått meg til å innse at jeg har vært naïv, det skal du ha.

Lenke til kommentar
Du vet allerede hva jeg mener om troll i denne tråden. Er du mannssjåvinist også?

 

Ja, du har fått meg til å innse at jeg har vært naïv, det skal du ha.

8390178[/snapback]

Hvorfor driver du hele tiden å beskylder folk som ikke er enig med for å være troll?

Finnes det bare EN versjon av sannheten og det er din?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...