Tmz Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Mongolia: http://www.missworld.tv/bio/bio.sps?iBiographyID=92188 Typisk mongol. Jeg tenner ikke på det folkeslaget. 1p. 8385922[/snapback] Så du dømmer bilder etter hvor kåt du blir av dem? :!: Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Mongolia: http://www.missworld.tv/bio/bio.sps?iBiographyID=92188 Typisk mongol. Jeg tenner ikke på det folkeslaget. 1p. 8385922[/snapback] Så du dømmer bilder etter hvor kåt du blir av dem? :!: 8386965[/snapback] Ja, naturligvis. Hvilke andre alternativer finnes? Jeg vet jo ingenting om personligheten deres. Jeg vet bare hvordan de ser ut. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Bare for å ta et eksempel. Jeg kan se om en blond jente er pen eller ikke selv om jeg ikke liker blonde jenter, jeg ville ikke automatisk gitt henne 1p av den grunn. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Bare for å ta et eksempel. Jeg kan se om en blond jente er pen eller ikke selv om jeg ikke liker blonde jenter, jeg ville ikke automatisk gitt henne 1p av den grunn. 8387008[/snapback] Jeg ga henne ikke automatisk 1p fordi hun var mongol. Men det er sjelden jeg ser en fin mongol. Jeg liker ikke indere heller, men har gitt 8p til en inder en gang. Jeg liker argentinere, men har gitt 1 poeng til en argentiner. Jeg liker heller ikke, som du, blonde (i hvert fall ikke på langt nær så godt som brunetter), men jeg ga f eks svenskedama her 8p. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Da er du verdens eneste kule dame. Damer eier ikke sans for humor. 8386905[/snapback] Jo? Jeg gjør det ..Men så er jeg spesiell. btw, sånn on topic, synes mange av damene var litt for "vanlige" Endret 15. april 2007 av Demille Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Da er du verdens eneste kule dame. Damer eier ikke sans for humor. 8386905[/snapback] Jo? Jeg gjør det ..Men så er jeg spesiell. btw, sånn on topic, synes mange av damene var litt for "vanlige" 8387486[/snapback] Bosnia da? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Bosnia da? 8387487[/snapback] Enten var det dårlig kvalitet på bildene, eller så ville de at det sku se ut som det levde en liten emo i henne.. Det så bare så, trist ut(?) Nei, hun var for vanlig hu og. Greit nok mange av jentene er pene, men de er liksom ikke sånn "wow-pene". Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Bosnia da? 8387487[/snapback] Enten var det dårlig kvalitet på bildene, eller så ville de at det sku se ut som det levde en liten emo i henne.. Det så bare så, trist ut(?) Nei, hun var for vanlig hu og. Greit nok mange av jentene er pene, men de er liksom ikke sånn "wow-pene". 8387493[/snapback] Nei, det var få av dem der. To-tre 8'ere pekte jeg vel ut. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Måten trådstarter uttaler seg om andre mennesker på, er rett og slett forkastelig - uavhengig om disse jentene har stilt seg til disposisjon for kommentarer av utseende. Å kalle jenter for hester, aliens, nazi og lignende - er ikke ønskelig språkbruk her på forumet. Kommentarer på moderering skal som vanlig tas på PM, og ingen andre steder på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg