Savage Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 30. time.. Kl. 03.00 ja.. Hadde egentlig håpa at jeg skulle holde ut til fredagskvelden eller.no, men tror det er grunn til å begynne å tvile egentlig.. Hvor lenge tror dere jeg holder ut da? Lenke til kommentar
Savage Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 30. time.. Kl. 03.00 ja.. Hadde egentlig håpa at jeg skulle holde ut til fredagskvelden eller.no, men tror det er grunn til å begynne å tvile egentlig.. Hvor lenge tror dere jeg holder ut da? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 30 timer er da ingenting. Min rekord er 75 timer. Var i militæret, og jobbet skift...12 timer på og 12 timer av 12 timer på... osv. Lenke til kommentar
Savage Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 31. time Nåja, militæret er jo litt annerledes, men hvorfor sov du ikke da du hadde 12 timer av? Har vel en eller annen pers fra militæret jeg også, men jeg husker ikke.. var så i koma såpass langt ut i øvelsene.. :razz: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Nåja, militæret er jo litt annerledes, men hvorfor sov du ikke da du hadde 12 timer av? Fordi jeg ville se hvor lenge jag klarte å holde meg våken. Hvorfor sover ikke du na? :wink: Dessuten hadde vi det slik hele tiden. Deswsuten var det turnustjeneste, 12 timer på fra kolkka 12-24 i 2 uker, deretter 2 uker hjemme, så to uker fra klokka 24-12. Slitsomt, men superdupert. :smile: Lenke til kommentar
Savage Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 Skrev det litt tidligere i forumet.. Jeg er dum.. derfor sover jeg ikke nå.. :razz: hehe.. :wink: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Jaja, du er dum nok til å poste i Søppel da... :razz: Men så sovner du ikke iallefall. Lenke til kommentar
Savage Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 32. time. Okay, nå har jeg ikke så mye å finne på.. Ho ene jeg bor sammen med ser på sex og singelliv, og skal jeg være ærlig, så syns jeg ikke at det er det mest spennende å se på.. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Sovna foran tastaturet eller? :smile: Min rekord er vel 48 timer. ca +-. Etter det sov jeg i 22 timer, etter det er man daff i ei uke.. det var ivertfall jeg :smile: gl Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Du holder deg våken og det er en ordre! Ps! Hvis du kjeder deg så ta en tur til #hw.no på Undernet og prat litt :wink: Vi skal nokk alltids klare og holde deg våken Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Tror savage har sovna jeg. Jeg skal vertfall legge meg og se på tv. nn Lenke til kommentar
Savage Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 33. time Neida, er våken jeg skjønner dere.. Driver å irc'er litt.. Kommer til kanalen nå :smile: Har bare hatt litt besøk og sånt her.. ! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 kor tid går grensa for at det er skadelig å vere lenge våken?? Lenke til kommentar
Savage Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 Tror det er opp til hver enkelt.. Men så lenge man ikke sitter foran PC'en konstant, så tror jeg man kan være oppe en god stund.. Lenke til kommentar
Savage Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 34. time Se her ja.. NÅ begynner jeg å nærme meg en liten stund ihvertfall.. :smile: Noen flere som er våkne der ute da? Lenke til kommentar
Savage Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 35. time og dette går jo veldig bra.. nettopp kommet meg over en kneik, og lurer ei venninne av meg trill rundt.. Lenke til kommentar
Savage Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 36. time. Nå er jeg i knallform.. synd det ikke er flere av oss.. Hehe.. Er en anelse rastløs, og håper at det går over snart, for ellers, så kan det blir rimelig kjedelig.. kommer vel til å fly på veggen eller.no... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hva med å spille et spill eller.no? Lenke til kommentar
Savage Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Hmm.. Har litt dårlig grafikk kort og lite ram på laptopen og den stasjonære maskina er ikke helt god.. Hva for et spill tenkte du på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå