Savage Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Heisann folkens, er nå i min 22. våkne time og tenkte jeg skulle holde dere oppdatert! Skal prøve å komme med en rapport hver time, men vet ikke om jeg har en pc tilgjengelig at all times! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 ER ikke så lenge. Men lykke til. Går bra så lenge en har noe å gjøre, men setter du deg ned så tar søvnen deg. Lenke til kommentar
Savage Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 Må legge til at dette utføres uten kaffe, koffeinpiller, battery, red bull eller liknende... Hehe.. Bare å følge med utover, masse unyttig info om livet mitt kommer opp her etterhvert tror jeg.. Og takk skal du ha forresten :smile: [ Denne Melding var redigert av: Savage på 2002-12-19 12:57 ] Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 berre 22 timer??? sikkert meir no, men du må opp over 43 timer for å slå meg (det var på lan då...) då er du trøtt etterpå... Skulle sikkert klart meir, men eg følte for å sove når alle hadde gått liksom, ingenting anna å gjere allikevel... Eg og gjorde det uten hjelpemidler (utenom cola da, men det teller ikkje... du kan ikkje holde deg våken på cola...) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Eventuelt ha sånne militær-fakter der man går i 7 dager og 7 nettter med maks 2 timer søvn hver natt, og to kenkkebrød i døgnet til magen, i tilleg til å grave stoooore hull i bakken, og diverse andre fysiske utfordringer (marsj, klatring... (flashback) Lenke til kommentar
Savage Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 Da var jeg inne i min 23. time ja.. Kom nettopp på at jeg sovet i tre timer de siste tre døgna.. så dette er antakeligvis ikke det beste tidspunktet å gjennomføre dette på.. Ikke stort som skjer, motet er fortsatt på topp, men har ikke så veldig mye å finne på.. Alle sammen er på jobb eller så har de reist hjem for jula.. Så sitter og kverulerer litt på irc... Ellers, så har jeg vært en flink gutt og vaska klær! Eller slengt vasken i vaskemaskinen ihvertfall.. [ Denne Melding var redigert av: Savage på 2002-12-19 13:38 ] Lenke til kommentar
Savage Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 Nejda, passert døgnet og fortsatt med.. Ikke stort som har skjedd denne siste timen. Tatt meg en liten tur til butikken for å kjøpe litt øl og sånt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Savage skrev (2002-12-19 14:48):Nejda, passert døgnet og fortsatt med..Ikke stort som har skjedd denne siste timen. Tatt meg en liten tur til butikken for å kjøpe litt øl og sånt. Din slamp! Sitter på jobb som vanlig folk jeg :sad: Lenke til kommentar
Savage Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 Hehe.. Kose seg på jobben da.. Har juleferie jeg.. 25. timen passert og fortsatt ikke noe særlig trøtt.. Ho ene jeg bord med har kommet hjem nå da, så da blir ting litt mer trivelig Funderer på å lage meg middag. Forslag på hva jeg kan ha på menyen? Lenke til kommentar
Savage Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 Inne i min 26. time. Koser meg med Futurama!! Vurderer fortsatt middag, så dere må komme med forslag... Hvis dere har noen da.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Savage skrev (2002-12-19 16:50):Inne i min 26. time.Koser meg med Futurama!! Vurderer fortsatt middag, så dere må komme med forslag... Hvis dere har noen da.. Foreslår nudler :smile: Jeg er forsåvidt ferdig på jobb nå HURRA! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 belønn deg selv med en pizza fra din lokale pizzaleverandør. det er fin mat når man våker.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 at noen gidder å være våken så lenge sover minst 8timer hver natt for å kunne fungere dagen etter Lenke til kommentar
Savage Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 27 timer :smile: Joda, endte opp med en pizza fra pizza-, kinaekspressen. Godt var det ja.. Tja, grunnen til at jeg gidder å holde meg våken såpass lenge, er bare fordi jeg er dum da.. hehe.. Også blir ting veldig festlig når man er litt overtrøtt... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Du holder ikke i 42 timer...det tror IKKE jeg. :smile: Lenke til kommentar
Savage Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 28 timer :smile: Ikke så mye som har skjedd siden sist, ho ene som bor her har nettopp lest opp sin søknad til BigBrother 2003, hadde vært gøy hvis hun kom med der egentlig.. Vet ikke helt om jeg gidder 42 timer, men vi får se etterhvert.. :wink: Rart hva slags tanker som rører seg i hodet mitt når jeg er overtrøtt og ikke har så mye å gjøre.. Fantasien er ihvertfall mye bedre.. [ Denne Melding var redigert av: Savage på 2002-12-19 18:45 ] Lenke til kommentar
Savage Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 29 timer. Ikke så mye å fortelle nå nei.. Lurer på hvor lenge jeg orker å holde ut egentlig.. Sett litt på Vazelina bilopphøggers julekalender.. Skulle ikke vært lov å sende noe så dårlig som en julekalender. Send "The Julekalender" på nytt sier nå jeg!! Lenke til kommentar
Savage Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 29 timer. Ikke så mye å fortelle nå nei.. Lurer på hvor lenge jeg orker å holde ut egentlig.. Sett litt på Vazelina bilopphøggers julekalender.. Skulle ikke vært lov å sende noe så dårlig som en julekalender. Send "The Julekalender" på nytt sier nå jeg!! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 03.00 i natt, da sliter du :wink: Kanskje vi andre kan vedde på når du slokner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå