Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann

Skal skaffe meg ny mobil, falt litt for N80 og E65, jeg sender stortsett meldinger og ringer innimellom, liker utseende på begge mobilene.. Men ikke helt sikker på hvilken jeg skal gå for, så nå får fansen til hver av de prøve overbevise meg hva jeg skal gå for

Ksvens1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis begge er like gode kandidater for deg, går for E65. E65 er 1.05 cm tynnere enn N80 (1,55 cm vs 2,6 cm). Prisen er omtrent lik, E65 koster 100 kr mer på nettet uten abonnement og funksjonene er like bortsett fra ulik kameraoppløsning og manglende videosamtalekamera på E65.

Lenke til kommentar

n80 kommer jeg aldri til anbefale noen......

E65 er mye finere og bedre....MEN mangler radio og kjører bluetooth versjon 1.2 som både er tregere og trekker mer strøm

Mitt valg hadde ikke blitt noen av dem, men for deg som vil ha en av dem så hadde jeg til tross for mangel på radio gått for e65

Lenke til kommentar

Mange er fornøyde som har N80 da, men du har hatt en sånn??

Andynator skrev:
n80 kommer jeg aldri til anbefale noen......

E65 er mye finere og bedre....MEN mangler radio og kjører bluetooth versjon 1.2 som både er tregere og trekker mer strøm

Mitt valg hadde ikke blitt noen av dem, men for deg som vil ha en av dem så hadde jeg til tross for mangel på radio gått for e65

8388417[/snapback]

Lenke til kommentar
  ksvens1 skrev:

ok

En av de som ikke var fornøyd med den du da? Grunnen til du ikke likte den var da?

Blir som å gjennta meg meg til det kjedelige her da jeg har svart på dette 10-15 ganger tidligere

JEG likte den ikke/solgte den pga:

- design (stygg og klumpette)

- Batteri (horibelt)

- Lealaus og skranglette

- Innfeldt skjerm( samler dritt og smuss)

- Wifi funksjon der du datt ut av hjemmenettet etter 1-2 minutter hver eneste gang

- Hang seg opp / resatte seg selv til alle tider

- Treig

Positive ting

- Skjerm

- Nokias pc sync program

- radio

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...