Luunde Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Det skjønener jeg, men når du starter og lage kjøttkaker, så er det ikke alltid at det ser like bra ut til det er ferdig Samme prinsippet ;> I tilleg til den tegningen din.. Han som hjelper oss er utdannet tømmermann, har gjort dette før. Og sa at det var idiotisk, ved tanke på vekten, så sa han at det ble mere stødigere, Knekker ikke tåler mere vekt osv Endret 25. oktober 2007 av Luunde Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Helt sant Endret 25. oktober 2007 av Beyeren Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nå har jeg og Beyeren sendt inn Søknader til diverse firmaer som kan støtte prosjektet våres. Og vis det er noen her på hardware som kan hjelpe oss og bidra, ta kontakt med meg for videre informasjon. I tilleg til det kommer til og bli endringer i hardware oppsettet på vertfall den ene PC-en og Vi kommer fram med bilder av det bestilte vannkjølings settet fra USA Fortsett ved og følge med på prosjektet våres, vi vil ikke gjøre dere missfornøyde Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Så lenge det skal lakkeres blir det mye sterkere og bedre om en gjør det slik dem har gjort det (iallfall om en kutter rett osv). Sparkel fikser det meste Så på tegningen nå, og det kabinettet så ut til å være syyyykt stort, iallfall om hovedkortplata er i reell størreles ... Det vil blir mye bedre om dere komprimerer litt ENDRET: Øverste avsnitt var svar til det siste innlegget på forrige side ENDRET II: Hovedkortbrettet er frihåndstegning, ja. Stemmer ikke med DVD osv i fronten, dessuten er høyden ganske gal. Sjekk ut denne siden. Her finner du ATX, mATX og også de hovedkortbrettene fra LianLi som Microplex selger. Goscinny Endret 31. oktober 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Veldig bra tegninger til å være første forsøk. Prøv å få modelen i 1:1 i stede. Da blir det mye lettere å tegne pluss at du kan finne ut om noe ikke passer inn osv. Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg lærer ved tiden men noen som har noen bra guidere til hvordan jeg kan bli bedre i SKT ? Lenke til kommentar
Dawgyy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Må si meg enig med tømmermannen dere spurte. En kasse blir mye bedre når den festes slik Med SKT mener du Sketchup? Finnes noen guides som Google har lagd, men de dekker stort sett bare det grunnleggende. Etter det blir du nødt til å lære deg tingene selv ved å tegne i 1:1, lage rette linjer osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå