SWRT91 Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Personlig gleder jeg meg mye mer til Metroid Prime 3 enn Halo 3, forstår ikke hva som er så fantastisk med Halo-spillene. Helt greie spill, men ikke noe ekstraordinært som du ikke har gjort i andre spill. Metroid er liksom noe eget og unikt + sinnsykt gjennomført på alle punkter. Elsk elsk 8492337[/snapback] Du trenger ikke blande inn Halo serien med Metroid-serien brodern siden Metroid er det ikke bare skyting men og med plattformelementer, sikkert derfor du liker best Metriod 8494540[/snapback] Jeg er faktisk enig med deg der selv om jeg bare har spilt metorid på ds med noen venner. Men alle ser kjempe bra ut og lit tenking må til. Halo er egentlig morsomst på 2 player. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Håper uansett vi får se mer av Samus uten drakt Da kan du jo glede deg til Super Smash Bros: Brawl på Wii da Zero Suit Samus Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Skulle ønske dette kunne komme ut før jeg dro til usa.. må vente ett helt år med å prøve det da.. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Dette er et spill jeg virkelig ser fram til. Spilltørken til Wii er uutholdelig, men Metroid Prime har jeg enorme forventninger til. Skal vi endelig få et spill som viser fantastisk grafikk på Wii, designet for Wii? Skal vi få enda et storspill med en fantastisk historie som Twilight Princess? Vil kontrollen bevise at Wii er det ultimate når det kommer til FPS blant dagens konsoller? Ja til disse og flere spørsmål er det jeg håper og faktisk tror på. Vær så snill, Nintendo (eller Retro kanskje), ikke skuff meg igjen... Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Dette er et spill jeg virkelig ser fram til. Spilltørken til Wii er uutholdelig, men Metroid Prime har jeg enorme forventninger til. Skal vi endelig få et spill som viser fantastisk grafikk på Wii, designet for Wii? Skal vi få enda et storspill med en fantastisk historie som Twilight Princess? Vil kontrollen bevise at Wii er det ultimate når det kommer til FPS blant dagens konsoller? Ja til disse og flere spørsmål er det jeg håper og faktisk tror på. Vær så snill, Nintendo (eller Retro kanskje), ikke skuff meg igjen... 8541423[/snapback] Jeg er så enig med deg og håper det blir bra. NÅ HAR DET KOMMET EN LANSERINGS DATO FOR USA OG DA ER DET IKKE LENGE TIL EUROPA FÅR EN OGSÅ. 20. AUGUST KOMMER DET TIL USA!!!! JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Da er det vel ikke helt feil å anta at vi kan se det i butikkene her rundt juletider... Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Som jeg har hørt prøver de nok å få spillet ut før halo 3 kommer. Men når det kommer til europa vet jeg ikke, men tenker det kommer før halo 3 her til lands også. Fordi det var mange som ville ha dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå