SWRT91 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Jeg har noen spørsmål om dette KJEMPE bra spillet. Er det multiplayer som man kan sitte å spille med venner? Er det online støtte? Når kommer det ut(ca)? Er det dårligere grafikk på dette enn de som var på Gamecube? Ellers kan dere snakke om dette spillet. Endret 15. april 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Jeg har noen spørsmål om dette KJEMPE bra spillet.Er det multiplayer som man kan sitte å spille med venner? Er det online støtte? Når kommer det ut(ca)? Er det dårligere grafikk på dette enn de som var på Gamecube? Ellers kan dere snakke om dette spillet. 8385640[/snapback] Bare ett spørsmål. Hvorfor skulle det være dårligere grafikk på Metroid Prime 3 på Wii enn de på de to andre spillene fra GameCube? Wii er jo mer eller mindre 2stk GameCube... Vil nok være bedre grafikk. Resten av spørsmålene aner jeg ikke svarene på. Endret 14. april 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hvordan vet du at det er kjempebra? 1. Er kun 1-player. 2. Usikkert om det blir online-støtte. 3. Kommer ut i andre halvdel av dette året. 4. Grafikken blir selvsagt bedre en på GC.. Og forresten tror jeg tråden er feilpostet Lenke til kommentar
Fspirit Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har noen spørsmål om dette KJEMPE bra spillet.Er det multiplayer som man kan sitte å spille med venner? Er det online støtte? Når kommer det ut(ca)? Er det dårligere grafikk på dette enn de som var på Gamecube? Ellers kan dere snakke om dette spillet. 8385640[/snapback] Bare ett spørsmål. Hvorfor skulle det være dårligere grafikk på Metroid Prime 3 på Wii enn de på de to andre spillene fra GameCube? Wii er jo mer eller mindre 2stk GameCube... Vil nok være bedre grafikk. Resten av spørsmålene aner jeg ikke svarene på. 8385981[/snapback] Grafikken skal vist være fantastisk bra (sikkert etter hvordan en ser det). Ifølge enkelte heldige personer som har fått sett nyere oppgraderte versjoner av spillet (husker ikke link), skal spillet vistnok ha fått store forbedringer innenfor grafikk. Kontrollsystemet funker allerede perfekt, og vil sansynligvis vise oss hvilke skjulte krefter Wii egentlig har innenfor fps sjangeren. Forundrer meg ikke om dette spillet slår Halo 3, de to første i Prime serien ligger jo trossalt helt i toppen av diverse lister/samlerankings over "best game ever". Håper på online, er svært sansynlig at dette er hovedgrunnen for at spillet ble utsatt. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Men blir det ikke multiplayer som på 2 eren til gamecube og hvordan vet du det? Jeg fant det med dårligere grafikk på the wii-cast på gametrailers.com den episoden nr 36. Hvis noen av dere vet hva wii-cast er? Spillet ser jo bare helt fantastisk ut da. Jeg bytter dette spørsmålet over til denne linken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=749277 JEG LA DENNE FORUME GREIA PÅ FEIL PLASS, SÅ DEN ER NÅ FLYTTET. TRYKTE PÅ FEIL GREIE NÅR JEG SKULLE STARTE EN NY TRÅD. BEKLAGER. Endret 15. april 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er det multiplayer som man kan sitte å spille med venner?8389108[/snapback] Dette vet vi ikke enda. Er det online støtte?8389108[/snapback] Så vidt meg bekjent vet vi ikke svaret på dette enda. Når kommer det ut(ca)?8389108[/snapback] Dette kunne du funnet ut ved å søke etter spillet på Gamer.no. Her er vår produktside. Er det dårligere grafikk på dette enn de som var på Gamecube?8389108[/snapback] Nei, tvert imot. Ut fra det jeg har prøvd av spillet er grafikken flere hakk bedre enn den var i forgjengerne. Hørte nemlig rykter på The Wii-Cast Episode 36 at det var dårligere grafikk og at det ble utsatt på grunn av at de skulle ha kontrollene perfekt?8389108[/snapback] Som nevnt er det bare tøv at grafikken er dårligere. Så vidt meg bekjent har Retro heller ikke fortalt hva som er grunnen til at spillet ikke er ute enda. Nintendo har heller aldri satt noen konkret dato på det, og det er dermed ikke "utsatt". Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Man kan vel spekulerer på hvorfor det er utsatt. Jeg personlig er ganske sikker på at det er grunnet intigrering av onlinetjenesten til Nintendo. Men Retro Studios og Nintendo har ikke hintet om dette noe særlig. Det burde vel ikke gå et år lenger (forutsatt utgivelse i høst) bare for å perfeksjonere kontrollen... Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Man kan vel spekulerer på hvorfor det er utsatt. Jeg personlig er ganske sikker på at det er grunnet intigrering av onlinetjenesten til Nintendo. Men Retro Studios og Nintendo har ikke hintet om dette noe særlig. Det burde vel ikke gå et år lenger (forutsatt utgivelse i høst) bare for å perfeksjonere kontrollen... 8389888[/snapback] Det kan nok være grunnen, var innom eb games i dag og da spurte jeg når spillet kom og det skulle komme i november. Så tenker jeg skaffer det til jul eller noe. Lenke til kommentar
nasum Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Eb games sa jo for øvrig at Super paper mario var bekreftet til 25 mai i går. Så jeg ville tatt det med en klype salt... Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Har ikke det kommet til wii da(super papir mario)? Og hvordan er kontrollene til spillet? Hvem knapp skyter man med?? A eller B? Vrient med A da. (metroid prime 3 corruption). Endret 27. april 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har ikke det kommet til wii da(super papir mario)?Og hvordan er kontrollene til spillet? Hvem knapp skyter man med?? A eller B? Vrient med A da. (metroid prime 3 corruption). 8485756[/snapback] Super Paper Mario har kommet ut i USA, men ikke i Europa ennå. Blir nok B man skyter med på Corruption.. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Blir vel B til hovedvåpnene og A til raketter, tenker jeg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 I følge IGN er lanseringen av Metroid Prime 3 satt til 27 September. Når det gjelder kontrollene tipper jeg det blir B som trigger for skyting (som vanlig i skytespill) A blir vel Morph ball kanskje, mens Z blir target låsing (som i TP). C er jeg usikker på. Tipper D padden blir som i Metroid til NGC, velge forskjellige visirer mens "våpenvalget" blir kanskje lagt til + - tastene. Vet at sving nunchuk blir den lassotingen som huker fast i tinger. Skal kose meg godt gjennom Metroid 1 og 2 til NGC først, koser meg nå med Echos, digger spillet ufattelig mye. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Man kan vel spekulerer på hvorfor det er utsatt. Jeg personlig er ganske sikker på at det er grunnet intigrering av onlinetjenesten til Nintendo. Men Retro Studios og Nintendo har ikke hintet om dette noe særlig... 8389888[/snapback] tror jeg kommer til å dø av glede hvis de legger til online muligheter Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Man kan vel spekulerer på hvorfor det er utsatt. Jeg personlig er ganske sikker på at det er grunnet intigrering av onlinetjenesten til Nintendo. Men Retro Studios og Nintendo har ikke hintet om dette noe særlig... 8389888[/snapback] tror jeg kommer til å dø av glede hvis de legger til online muligheter 8488253[/snapback] Men jeg har sett den traileren her og der skyter man jo med A da: http://youtube.com/watch?v=vG66A_epueQ Hvis det blir online og vanlig multiplayer på Metorid 3 da blir spillet så konge!!!!! :!: Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Personlig gleder jeg meg mye mer til Metroid Prime 3 enn Halo 3, forstår ikke hva som er så fantastisk med Halo-spillene. Helt greie spill, men ikke noe ekstraordinært som du ikke har gjort i andre spill. Metroid er liksom noe eget og unikt + sinnsykt gjennomført på alle punkter. Elsk elsk Lenke til kommentar
Fspirit Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Mye fint i denne traileren også: http://youtube.com/watch?v=dM4xGBFQYYc Hyper-modusen ser spennende ut;) Håper uansett vi får se mer av Samus uten drakt Lenke til kommentar
Fspirit Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) oops, dobbel Endret 28. april 2007 av KingKoki Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Down puppy boy. Om du har lyst på litt "søtsaka" med Xero suit Samus ta en titt på Haloid, men warning, Master Chick er og med, ikke at det er dumt Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Personlig gleder jeg meg mye mer til Metroid Prime 3 enn Halo 3, forstår ikke hva som er så fantastisk med Halo-spillene. Helt greie spill, men ikke noe ekstraordinært som du ikke har gjort i andre spill. Metroid er liksom noe eget og unikt + sinnsykt gjennomført på alle punkter. Elsk elsk 8492337[/snapback] Du trenger ikke blande inn Halo serien med Metroid-serien brodern siden Metroid er det ikke bare skyting men og med plattformelementer, sikkert derfor du liker best Metriod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå