normainn Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg skal overklokke en AMD Athlon 1600+ 1,4GHz. Har allerede klokket til 1,6Ghz, men da går det ikke lengre. Har ikke flere valg på FSB reguleringen i BIOS. Den ligger på 156. Multiplier ligger 10,5, den får jeg ikke justert. Noen som vet hvordan jeg kan få flere valg? Slik at den klokker høyere. Temperaturen er ikke høy, enda:p hovedkort: Aopen AK77 Pro Minne: 512mb ukjent CPU: AMD Athlon 1600+ 1.4Ghz Takker for svar;) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Perhaps ze infamous pencil trick is what you need? google it Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Liten minitest HER Ok mobo, men ikke allt for mange biosinnstillinger for overklokking. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Mener du kan lage en kobling mellom to eller fire punkter på CPU for å låse opp multiplier. Google it Lenke til kommentar
normainn Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg fant en side om dette på motherboards.org.. der sto det at jeg kunne bruke blypenn til å få kontakt på L1 broene som var kuttet av fra fabrikk. men jeg fikk ikke noe resultat.. her er linken i så fall: http://www.motherboards.org/articles/guides/41_1.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå