Feil Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) jeg lager DENNE siden som en tjeneste for en venn. vil gjerne ha noen ideer til navigasjon, jeg trenger altså IKKE en gjeng med gjøker som peker ut feil i koden min. jeg vet de er der. Endret 14. april 2007 av Feil Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg likte ikke banneren, og siden fortsatte lengre ned en det som var nødvendig. Det vil si at det var masse tomrom etter at teksten var slutt. Ellers pent med sentrert side, og svart/hvit Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Header på 0.5Mb, og bagrunn på 3.1Mb gjør siden noe tung å laste... -Vegar Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Tips vis du lager header osv i photoshop: Bruk "Save for web", ikke "Save as..." Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Den ble aldri ferdig med å laste inn sida ... har egentlig et ganske kjapt nettverk her =/ Edit: Nå er jo denne siden din første, men jeg vil anbefale å ikke bruke Freewebs pga det scriptet de legger til som gjør at alt klikker når man går inn på sida. Skjer i hvert fall hos meg. Prøv Hotserv.dk eller noe sånt i stedet for. Endret 14. april 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
geebs Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Imo er banneren alt for stor forhold til bredden på sida... Folk kommer for å se på innholdet på siden, ikke logoen så foreslår en mindre logo.. Og det jeg akkurat så var at det tok meg et halvt minutt om ikke mer å laste bakgrunnsbildet... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det er vel ikkje logoen som er problemet her, det er vel banneren. Eg syntest det burde vere 100% høgd. I Opera er banneren litt for stor (stikk ut på venstresida). Eg syns og banneren er for høg. Sidan du har fargar i banneren, syns eg det er litt "tamt" å berre ha svartkvit på resten av sida. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Vet vi ikke skulle kommentere koden, men dette er jo ikke en direkte kodefeil #pagecell1{ position:absolute; top: 297px; left: 162px; right: 2%; width:614px; background-color: #FFFFFF; height: 4339px; border: 3px #000000 solid; Jeg ville fjernet height, slik at den blir mer dynamisk. Utrolig mye tomrom. Ellers så var siden grei og behagelig å se på. Men som nevnt, bildet på banneren er for tung og stor. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Er det meningen at fonten skal forandres langt ute i teksten? For å gi litt kritikk: Jeg likte ikke headeren. Ingen ting ved den falt egentlig i smak. Svart bakgrunn mot hvitt innhold blir litt for sterk kontrast, og nå som bakgrunnen endelig ble ferdig (det tok bortimot et minutt), ble jeg skuffet. Den falt heller ikke i smak. Hvor er menyen? Dette ble kanskje bare kritikk, men jeg sier bare det jeg syns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå