Gå til innhold

litt feedback? mitt første design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ble aldri ferdig med å laste inn sida ... har egentlig et ganske kjapt nettverk her =/

Edit: Nå er jo denne siden din første, men jeg vil anbefale å ikke bruke Freewebs pga det scriptet de legger til som gjør at alt klikker når man går inn på sida. Skjer i hvert fall hos meg. Prøv Hotserv.dk eller noe sånt i stedet for.

Endret av Anders-Moen
Lenke til kommentar

Imo er banneren alt for stor forhold til bredden på sida...

Folk kommer for å se på innholdet på siden, ikke logoen så foreslår en mindre logo..

Og det jeg akkurat så var at det tok meg et halvt minutt om ikke mer å laste bakgrunnsbildet...

Lenke til kommentar

Det er vel ikkje logoen som er problemet her, det er vel banneren.

Eg syntest det burde vere 100% høgd. I Opera er banneren litt for stor (stikk ut på venstresida). Eg syns og banneren er for høg. Sidan du har fargar i banneren, syns eg det er litt "tamt" å berre ha svartkvit på resten av sida.

Lenke til kommentar

Vet vi ikke skulle kommentere koden, men dette er jo ikke en direkte kodefeil :)

#pagecell1{

position:absolute;

top: 297px;

left: 162px;

right: 2%;

width:614px;

background-color: #FFFFFF;

height: 4339px;

border: 3px #000000 solid;

Jeg ville fjernet height, slik at den blir mer dynamisk. Utrolig mye tomrom.

Ellers så var siden grei og behagelig å se på. Men som nevnt, bildet på banneren er for tung og stor. ;)

Lenke til kommentar

Er det meningen at fonten skal forandres langt ute i teksten?

For å gi litt kritikk: Jeg likte ikke headeren. Ingen ting ved den falt egentlig i smak.

Svart bakgrunn mot hvitt innhold blir litt for sterk kontrast, og nå som bakgrunnen endelig ble ferdig (det tok bortimot et minutt), ble jeg skuffet. Den falt heller ikke i smak.

Hvor er menyen?

Dette ble kanskje bare kritikk, men jeg sier bare det jeg syns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...