Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Deppetråden - For oss ynkelige...

Anbefalte innlegg

Heisann! Ser det er mange som depper rundt om på formuet så la oss samle oss her, for litt selvmedlidenhet.

Her er en quote av hva jeg skrev nettopp i en annen tråd:

Husker jeg hadde vært så forbanna forelsket i ei jente jeg hadde i klassen en gang, men jeg trodde at jeg aldri i verden kom til å kunne bli smamen med henne så jeg sa aldri noe.

Så en dag etter at hun hadde fått vite at moren og faren skulle skille seg, ble det en liten diskusjon mellom henne og meg, uten at jeg viste om dette med moren hennes. Det endte med at hun misforsto hva jeg sa og ble forbanna. Så gråtende som hun var braste hun ut med at hun hadde vært forelsket i meg siden 8 klassen og at hun hadde villet være sammen med meg, men hun trodde ikke jeg var interessert.

Jeg vurderte seriøst å ta selvmord for jeg var så forbanna på meg selv de neste ukene. :wallbash:  (Kanksje ikke så ille, men jeg var svært deppa)

The love of my life, slipping away!

Hun er så deilig! Hvordan kunne jeg være så dum!  :cry:

Share the sadness!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes alerede en deppetråd i helsekatogorien

8385311[/snapback]

Hva har det med helse å gjøre?

8385592[/snapback]

Depresjon har gjerne noe med helse å gjøre.

8385600[/snapback]

Men allikevell er det i dette forumet at folk poster slike tråder, så passer det da kanskje ikke med en slik tråd her og da...

Lenke til kommentar

Jeg er håpløs når det gjelder jenter :cry:

Som jeg sa i en anna tråd:

Klarer å snakke med jenter og være med de, men når det skal være noe mer så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre eller si :(

EDIT: Må dere slutte å klage på tråden og la oss deppe i fred!

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Vi trenger ikke to deppetråder. Depresjon er knytt til helse uansett hvordan du ser på det. Det er snakk om den psykiske helsen. Rapporterer denne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...