Bruker-33331 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Noen forslag? Det er ikke bare ved brysthårene og det til midt på magen(og til skuldrene), ikke til veiviseren heller, og kommer alltid når jeg dusjer, så er det en liten tupp på de værste stedene. Nei, det er ikke kviser :/ Takk Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Allergisk reaksjon mot såpe, barberskum/gel, urent vann etc ? Lenke til kommentar
War Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Det er ikke innvendig svette? varme påføres fortere enn kroppen rekker å produsere svette. Kan skje ved dusjing ,badstue og intensiv brå aktivitet som for eks riste en sprayboks i 2 min. Dette vises iallefall med "røde" prikker i huden, kun farge ikke noe som sår ut eller sår. Endret 14. april 2007 av War Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) espennyh: Det er faktisk ikke så usannsynelig siden jeg er allergiker. Men hvorfor er det aldri andre steder på kroppen? War: Hmm, har alltid dusja med glovarmt vann, og er ikke så lenge siden jeg begynte å få disse prikkene. Endret 14. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå