Yama Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Jeg skiftet fra Norton Internet Security 06 til NIS 07 igår. Men jeg får ikke lagt inn Spam filteret i Oulook slik jeg gjorde med NIS06... hvordan får jeg til dette. Ganske irriterende med all spam som legger seg rett i innboksen... Jeg har slått på alt som kan slåes på, inkl email tinga... Noen som vet hvordan jeg får dette inn i outlook, spam filteret mener jeg? Endret 14. april 2007 av Yama Lenke til kommentar
norbat Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hei, Til dette trenger du et add-on pakke, som er gratis for nedlasting hos symantec. Direktelenke: http://service1.symantec.com/SUPPORT/custs...006092616462646 Lenke til kommentar
Yama Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Hei,Til dette trenger du et add-on pakke, som er gratis for nedlasting hos symantec. Direktelenke: http://service1.symantec.com/SUPPORT/custs...006092616462646 8385109[/snapback] takker. skal prøve denne... _____________________________________________________ EDIT: da var det problemet løst... Jeg installerte Addon'en som man kan laste ned fra siden. Boota, startet outlook og fikk spørsmål om jeg ville ha Norton spamfilter i Outlook. Trykket JA, deretter ble outlook automatisk restartet og spamfilteret er installert... Noen adresser ser ut til og være lagt til etter installasjon, men man må legge til adressene som tidligere. I lengden slipper man hvertfall masse unødvendig post direkte til innboksen. disse blir lagt direkte i Spam mappen som blir automatisk opprettet i outlook... Man kan selvsagt legge til adresser som blir lagt i spam mappen til en "tilat" liste. Så sjekk spam mappen for post som man kanskje vil ha i innboksen... tenkte bare jeg skulle legge til dette for de som kanskje ikke har brukt dette programmet tidligere Endret 14. april 2007 av Yama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå