Gå til innhold

*LØST* Integrere NIS spamfilter i Outlook.

Anbefalte innlegg

Jeg skiftet fra Norton Internet Security 06 til NIS 07 igår. Men jeg får ikke lagt inn Spam filteret i Oulook slik jeg gjorde med NIS06... hvordan får jeg til dette. Ganske irriterende med all spam som legger seg rett i innboksen... Jeg har slått på alt som kan slåes på, inkl email tinga... Noen som vet hvordan jeg får dette inn i outlook, spam filteret mener jeg?

Endret av Yama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Til dette trenger du et add-on pakke, som er gratis for nedlasting hos symantec.

Direktelenke: http://service1.symantec.com/SUPPORT/custs...006092616462646

8385109[/snapback]

takker. skal prøve denne...

EDIT:

da var det problemet løst...

Jeg installerte Addon'en som man kan laste ned fra siden. Boota, startet outlook og fikk spørsmål om jeg ville ha Norton spamfilter i Outlook. Trykket JA, deretter ble outlook automatisk restartet og spamfilteret er installert... Noen adresser ser ut til og være lagt til etter installasjon, men man må legge til adressene som tidligere. I lengden slipper man hvertfall masse unødvendig post direkte til innboksen. disse blir lagt direkte i Spam mappen som blir automatisk opprettet i outlook... Man kan selvsagt legge til adresser som blir lagt i spam mappen til en "tilat" liste. Så sjekk spam mappen for post som man kanskje vil ha i innboksen...

tenkte bare jeg skulle legge til dette for de som kanskje ikke har brukt dette programmet tidligere ;)

Endret av Yama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...