IkkjeOleJørgen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 3 timer det kan man leve med, men hvorfor kalle seg slike ting i første tilfelle? Og blizz betaler neppe folk for å sitte å se på nye nick som blir regga, da har det heller ikke vert så mange spambots in-game. Enten ble han rapportert eller havna i et filter / rene tilfeldigheter. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Selv om det kanskje ikke passer her, må jeg bare nevne en hunter som heter Braveheart og pettet hans het Mel Gibson Lenke til kommentar
Refragatio Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Velger du et navn som "Ismokecrack" er du ganske dum da, og har lite fantasi i tillegg. No offence. Venn av meg rapoterte seg selv fordi han het "Fleskepupnub." Han fikk skiftet navn uten noen form for advarsel O.o Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Såpass.. Jeg har hatt navn som Fistman, anally, cunningulus, morradi, bendover ++ Aldri hørt et ord. Til tross for at jeg tilogmed har prata med GMs med flere av navnene Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Har vel kanskje litt med hvem man snakker med og hvilken realm du er på og hvor hardt de slår ned på slike ting. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Såpass.. Jeg har hatt navn som Fistman, anally, cunningulus, morradi, bendover ++Aldri hørt et ord. Til tross for at jeg tilogmed har prata med GMs med flere av navnene 8387017[/snapback] Vel: Fistman er strengt tatt ikke vulgært i det hele tatt (Fistingman derimot) Anally - ok, greit nok hehe Cunningulus - betyr ikke noe overhodet (Cunnilingus derimot) Morradi - Eget språk er en fin ting, tror rett og slett å sjekke alle betydninger av ord blir for mye jobb - f.eks. jeg har vært med på å registrere en bil under "Morradi" i USA Bendover - kan vel være det reelle navnet til en person og? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 "12. That utilizes "Leet" or "Dudespeak" (e.g., "Roflcopter", "xxnewbxx", "Roxxoryou")" Da kan 50% skifte navn nå med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå