Gå til innhold

Alltid lemster (støl) ..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hjelper å tøye ut, men du MÅ PUSTE. Det hjelper ikke å holde pusten når man tøyer eller trener. Pust med magen, la den gå ut og inn. Så må du varme godt opp ;)

Men det er noen som er uheldige og alltid blir støle, uansett. Da har jeg ikke noen tips..

Lenke til kommentar
Etter det jeg har hørt hjelper det å løpe litt etter trening for å få oksigen til musklene. Ikke tøy hvis du har trent styrke :no:

8384953[/snapback]

Hvis han trener kampsport er det vel smart å tøye, pga smidigheten? Du blir ikke noe stølere hvis du tøyer forsiktig uansett...

Lenke til kommentar
Jo, men tøying og muskelvekst hører ikke sammen ;)

8387550[/snapback]

Moroklumpen.

Hold deg heller til det du sa posten litt lengre opp, at tøying rett før, under eller etter styrketrening ikke bør gjennomføres. Man kan tøye litt lett, men hard tøying/stretching i samme tidsrom som styrketrening er ikke et godt trekk.

Lenke til kommentar

Men det jeg mener er at du bryter opp muskelfibrene etter du har trent hard styrke og da skal man ikke tøye fordi da blir jo muskelen akurat som den var før du begynte å trene noe som hemmer muskelveksten.

Og at du tøyer ut etter f.eks kampsport som er 1 dag etter skal ikke ha så mye å si på muskelveksten.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Men det jeg mener er at du bryter opp muskelfibrene etter du har trent hard styrke og da skal man ikke tøye fordi da blir jo muskelen akurat som den var før du begynte å trene noe som hemmer muskelveksten.

8389863[/snapback]

Tror du har misforstått grunnen, men det stemmer at man ikke skal tøye etter styrketrening.

Og at du tøyer ut etter f.eks kampsport som er 1 dag etter skal ikke ha så mye å si på muskelveksten.

8389863[/snapback]

Ikke mye å si, men litt, ettersom fascia strekkes bl.a. Ellers er det jo fint for bevegelighet.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Trådstarter har, her i tråden, ytret ønske om å få tråden stengt.

Sånn som jeg ser det er ikke emnet ferdig utdiskutert - det kan være flere som vil si sitt. Det hender vi stenger på forespørsel fra trådstarter, men i dette tilfellet skjer ikke det.

Sletting av tråder og innlegg bare fordi trådstarter ønsker det, er dessuten noe vi ikke gjør. Minner for øvrig om at OT ikke er ønsket, og at vi faktisk har en funksjon i forumet som gjør oss i stand til å sende personlige meldinger til hverandre. Bruk denne.

5-6 innlegg er slettet, deriblant ønsket om å få tråden stengt (så det ikke oppstår forvirring).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...