Cycl(o)ps Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Noen som vet hvor man får kjøpt en USB lader til en NOKIA mobil? Man kan rett og slett lade mobilen fra PC'en. Har sett det før og det virker ganske bra. Lenke til kommentar
thelittlewitch Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 jeg kjøpte en på TG husker jeg.. men jeg husker ikke hvem som solgte den... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 De selger på http://www.Hammar.no Men et spørsmål: hva i svarte er poenget? den er drit dyr, og det er jo ingen mening i det. der det er en pc er det jo alltid en stikkontakt!!? hvis den blir brukt i en bærbar pc blir vel pc'en bli tom for strøm... Lenke til kommentar
tvika Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Enig.. poengløst spørr du meg.... __ TV Lenke til kommentar
urguz Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: ....hvis den blir brukt i en bærbar pc blir vel pc'en bli tom for strøm... Nei, det blir den nok ikke. Et mobilbatteri trenger veldig lite strøm i forhold til hva batteriet på en bærbar pc har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå