Gå til innhold

Nudler - en kaloribombe

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg leste denne artikkelen for noen dager siden, men å lage en tråd gikk i glemmeboken frem til nå.

Flere enn meg som mildt sagt fikk bakoversveis av dette? Jeg spiser ofte nudler som et lite mellom måltid hvis jeg kommer tidlig hjem fra lesesalen e.l. og det er noen timer til middag.

Kommer det til å ha noe å si for dere?

Kjør debatt.

- Plomma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, spiser man det der ofte nok så blir man garantert overvektige. Det fins jo ikke næring i det greiene der, det er bare ren gift i det der (karbohydratbombe) og forsåvidt også en fettbombe, var endel fett i det også.

Dette er hva jeg kaller for "ren møkkamat". Ikke verdt å kjøpe for fem flate.

Lenke til kommentar

Nudler er godt, så jeg tor ikke jeg kommer til å slutte å spise det selv om jeg har lest hva det inneholder!

Innrømmer at jeg aldrir har tenkt på hva det inneholder, har bare spist det.

Spiser ikke så veldig mye nudler, så jeg tror ikke det gjør den store skaden de få gangene jeg spiser det.

Lenke til kommentar

Det er ikke farlig om det inneholder karbohydrater og fett! :p Det er jo de eneste næringsstoffene vi får energi av. Men at nudlene er stappet i raske karbohydrater og mettet fett, derimot, kan du si. Bortsett fra raske karbohydrater, kanskje. Det spørs på karbohydratene, men sukker er det ikke så mye av.

Ja. Nudler tetter årene dine. I moderate mengder er det jo greit. Men man må nesten klassifisere det som godteri.

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...