odals_kim Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 fant denne hos MPX, og lurte på om dette var billig? Har tenkt å bestille en men spør "ekspertene" her inne først jeg. Skal ikke brukes til spilling så det er sagt http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=68826 takker for alle svar fra dere Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 ja synes dette var en grei pc til den prisen med core duo cpu og greier, noen har klaget på kvaliteten til packardbell og sier at pcene går i stykker fort, men nå vil jeg tro at packardbell har skjerpet seg, forøvrig ikke de som produserer sine egne pcer lenger i vertfall noen modeller, kan ikke si at det gjelder denne. Lenke til kommentar
Digilars Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Hvis du er ute etter en lett og liten bærbar så vil jeg si at det er absolutt billig. Jeg kjøpte en Packard Bell GN45-200 i januar, og har fortsatt ikke opplevd hverken 'blåskjerm' eller noen andre problemer. Så vidt jeg kan se så er eneste forskjell mellom GN45-008 og GN45-200 at den siste har 2250-prosessor, 120GB disk og et 950 skjermkort. Så til 4.671,- så får du en meget portabel og absolutt god pc. Vær obs på at den har XP installert, og at du ikke får oppgradert den til Vista 'gratis' lengre.... Endret 14. april 2007 av Digilars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå