Rambo116 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 er det noen steder enn www.prove.no jeg kan ta mopedprøva på? mvh rambo116 Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg kan se om jeg finner de jeg brukte før prøven når jeg kommer hjem, i mellomtiden kan du ta de som går på bil, siden mye går for det samme. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ta de prøvene for bil, de for moped er så jævli dårlige og du stryker selv om du kan alt på de prøvene.. Prøv bil på prove.no, trafikkportalen.no - husker ikke alle sidene jeg va innpå, men google det Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 VG eller Dagbladet hadde vell en for et år siden tilbake eller no. Lenke til kommentar
Yamahatzr Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 teoritentamen.no koster 30 kr med mobilen men det er vært det Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Dinside hadde også noen.. De har en ganske bra skilt test mener jeg å huske. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 www.teoritentamen.no Som nevnt over ja. Brukte den på prøve.no før, men den siste uka før jeg tok lappen brukte jeg teoritentamen. Den er mye vanskeligere, og er faktisk veldig lik den "ekte" du tar. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Et godt eksempel på teoritentamen.no er meg Tok denne til jeg kunne den utenat kvelden før jeg tok bilteorien uten å lese i boka og bestod med kun en feil.. Mopedversjonen er minst like bra Lenke til kommentar
Requi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Gruble.net/Trafikk Prove.no Teoriboka di Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå