Newt32 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hallo Det er lenge siden jeg fant ut at det skulle komme en etterfølger av God of War. Så jeg begynte å følge litt med på slippdatoer. Først så jeg på gamer.no at den skulle slippes.. nå i dag faktisk. Så sto det 18. April, deretter hørte jeg om 27. April... Men nå står det plutselig 2. Mai på Gamer.no? Hva faen? Det har jo kommet ut i USA. Noen som kan forklare hvorfor det utsettes så mye? Lenke til kommentar
endresen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Slik at folk flest skal laste det ned isteden... Litt merkelig at det ikke har kommet enda, kanskje Sony ikke vil ta vekk fokus fra PS3 akkurat nå. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 teksting og oversetting. Viss de skal ha skandinavisk tekst på Bonus DVDen så vil det ta mye tid for eks. Ellers så vet jeg ikke helt. Vil også spille god of war igjen Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Kjekkt med chip. Har spilt det for snart 2 uker siden. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 heh, er i USA nå, kjøpte PS3 for noen dager siden og har dratt med meg Final Fantasy XII, God of War, God of War II, Shadow of Collossus og GTA Liberty City Stories =) Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Haha, nice. PS3-spill ftw =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå