toro6 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) er et par ting jeg verken liker eller skjønner med denne. må ha litt hjelp med innstillingene.. jeg vil ikke bruke den innebygde torrent klienten, hvordan få lagt torrent fila i egen mappe? hvis man skrev f.eks Tennis i adressefeltet, kom man før i tiden til tennis.com, men i dag kommer man frem til tennis.no. Hvordan forandre på dette?? et siste: til å med panelet på venstresiden har de tullet med, jeg vil at linkene skal åpnes over hele siden, ikke bare i en tynn remse.. skjønner du hva jeg mener? jeg håper noen kan svare på dette. OT undring: hvorfor syns jeg alltid at oppgraderinger egentlig er nedgraderinger?? "if it ain't broke, why destroy it?" Endret 14. april 2007 av toro2 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Det heiter Opera 9.2, ikkje 2.90 hvis man skrev f.eks Tennis i adressefeltet, kom man før i tiden til tennis.com, men i dag kommer man frem til tennis.no. Hvordan forandre på dette?? Det er vel ikkje stort å gjere med dette, men du kan jo skrive tennis.no Endret 14. april 2007 av Kiwien6 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) å dæven det forklarer mye :!: har redigert posten nå. Endret 14. april 2007 av toro2 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) hvis man skrev f.eks Tennis i adressefeltet, kom man før i tiden til tennis.com, men i dag kommer man frem til tennis.no. Hvordan forandre på dette?? Det er vel ikkje stort å gjere med dette, men du kan jo skrive tennis.no 8384367[/snapback] jo jo, men det var noe av det jeg likte med den gamle versjonen, skal du til en .com adresse, som du vanligvis vil, kunne du bare skrive inn selve ordet. mye enklere. Endret 14. april 2007 av toro2 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 jeg vil ikke bruke den innebygde torrent klienten, hvordan få lagt torrent fila i egen mappe? Verktøy --> Innstillinger --> Avansert --> Nedlastingar. Fjern haka frå «skjul filtyper Opera handterer», søk etter torrent og endre innstillingane slik at filene vert opna med det programmet du vil.hvis man skrev f.eks Tennis i adressefeltet, kom man før i tiden til tennis.com, men i dag kommer man frem til tennis.no. Hvordan forandre på dette??Verktøy --> Innstillinger --> Avansert --> Nettverk --> Fullføring av tenarnamn.et siste: til å med panelet på venstresiden har de tullet med, jeg vil at linkene skal åpnes over hele siden, ikke bare i en tynn remse.. skjønner du hva jeg mener? Usikker på om, eg forstår deg. Om du høgreklikker i panelet og vel Tilpass kan du endre på korleis det skal verte vist. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 genial post Torbjørn. takk skal du ha! tror jeg bare fortsetter med å være en evig noob. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå