Pañolada Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Hallo Jeg lurer på om det er et sted som man kan kjøpe matrosdress til voksene og/eller ungdom. Det kan være en butikk på innternett eller i vanlig butikk.( behøver ikke å være norsk) Takker for svar Endret 14. april 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Skal du bruke den til da? Sjølivet eller Donald-kostyme? Ikke vondt ment seff. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 14. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Skal du bruke den til da?Sjølivet eller Donald-kostyme? Ikke vondt ment seff. 8385955[/snapback] 17 mai For å ha noe de fleste ikke har.. Endret 14. april 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Bumber denne, ingen som vet noe? Endret 13. mai 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Kostymebutikker ? Overskuddslagre av uniformer ? Om ikke annet bør det være mulig å oppdrive noe fra russland ;-) Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Det har jeg å lyst på ikke for pynt men turboneger happy tom <3 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Det har jeg å lyst på ikke for pynt men turboneger happy tom <3 8456987[/snapback] Men så skal jo Turboneger etterligne homofile også da.. Så.. vet ikke helt hvor du vil hen jeg Neida, på den seriøse siden så kan det sikkert bli et morsomt plagg det. Prøv å skaff noe autentiske greier via ebay da. Det er jo det som hadde vært stas. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Ellers så står det en dame på youngstorvet i oslo og selger klær og effekter fra militære overskuddslagre. Jeg har ikke sjekket om hun har noe fra marinen, men det kan jo være verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Ellers så står det en dame på youngstorvet i oslo og selger klær og effekter fra militære overskuddslagre. Jeg har ikke sjekket om hun har noe fra marinen, men det kan jo være verdt å sjekke ut. 8481864[/snapback] Det har jo mye med hvor folk bor, da.. Men bra forslag Finnes sikkert noe der. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Ellers så står det en dame på youngstorvet i oslo og selger klær og effekter fra militære overskuddslagre. Jeg har ikke sjekket om hun har noe fra marinen, men det kan jo være verdt å sjekke ut. 8481864[/snapback] Hmm Det må jeg skjekke ut takk Endret 2. mai 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå